پیغام توئیتری ترامپ به بایدن: تصور تو از پیروزی اشتباه است

به گزارش بهترین مقاله، رئیس جمهور آمریکا با ارسال پیغام توئیتری به رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری از وی خواست تا خود را پیروز انتخابات معرفی نکند، چراکه مراحل قانونی تازه شروع شده است.

پیغام توئیتری ترامپ به بایدن: تصور تو از پیروزی اشتباه است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز، شنبه به وقت تهران در صفحه توئیتر خود به جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری پیغام داد که ادعای پیروزی در انتخابات نکند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ترامپ در توئیتی نوشت: بایدن نباید به اشتباه ادعا کند که پیروزی انتخابات شده است؛ چراکه فرایند قانونی تازه شروع شده است!

در ادامه توئیت رئیس جمهور آمریکا آمده است: من هم می توانم این ادعا را داشته باشم و پیروزی خود را اعلام کنم. مراحل قانونی تازه شروع شده است.

ترامپ اضافه کرد: در شب انتخابات با فاصله زیاد و به صورت گسترده پیشتاز بودیم، اما رفته رفته این پیشتازی به طرز عجیبی از دست رفت. شاید این پیشتازی با فرایند قانونی احیا گردد.

این پیغام توئیتری ترامپ به جو بایدن در حالی منتشر می گردد که وی در آستانه شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واقع شده است و بایدن اکنون 264 رای الکترال دارد و برای تصدی سمت ریاست جمهوری تنها به 6 رأی الکترال دیگر احتیاج دارد.

این در حالی است که دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری اکنون تنها 214 رای الکترال دارد و برای رسیدن به قدرت احتیاجی به آرای الکترال همه ایالت های کلیدی باقی مانده دارد.

رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در بیانیه ای گفت: ما این فرایند را از تمامی جنبه های قانونی پیگیری خواهیم کرد تا مردم آمریکا به دولت ما اعتماد داشته باشند. من هرگز در جهت مبارزه برای شما و برای کشورمان کوتاه نخواهم آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1312

به "پیغام توئیتری ترامپ به بایدن: تصور تو از پیروزی اشتباه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام توئیتری ترامپ به بایدن: تصور تو از پیروزی اشتباه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید