پروژه گردشگری زیپ لاین داغلار باغی در مشگین شهر به بهره برداری می رسد

به گزارش بهترین مقاله، رئیس اداره میراث فرهنگی مشگین شهر گفت: با پیشرفت فیزیکی پروژه گردشگری زیپ لاین داغلار باغی در شهر لاهرود از توابع مشگین شهر آماده بهره برداری است.

پروژه گردشگری زیپ لاین داغلار باغی در مشگین شهر به بهره برداری می رسد

میراث آریا: ایمانعلی ایمانی در بازدید از این پروژه گردشگری توضیح داد: زیپ لاین داغلار، باغی به طول 460 متر و ارتفاع 110 متر برای بزرگ سالان و به طول 90 متر و ارتفاع 20 متر برای بچه ها احداث شده است.

او اضافه نمود: این مجموعه از یک جامپ و بازی هیجانی چرخ دنده برخوردار بوده و با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریالی توسط شورا و شهرداری شهر لاهرود در پارک داغلار باغی لاهرود آماده بهره برداری است.

رئیس اداره میراث فرهنگی مشگین شهر اظهار کرد: داغلار باغی با طبیعت منحصربه فرد می تواند به یکی از مقاصد گردشگری هیجانی و تفریحات ماجراجویانه تبدیل گردد.

به گفته او شهرداری لاهرود با احداث این پروژه گام مطلوبی در توسعه این شهر شروع نموده و میراث فرهنگی با پشتیبانی و حمایت های لازم فازهای بعدی پروژه را تکمیل و به بهره برداری خواهد رساند.

ایمانی اضافه نمود: شهر لاهرود با تاکستان انگور و غارهای دیدنی لاهرود، بینه لر و داشکسن، پیشانی جهت گردشگران به قله سبلان است و گوگردی ترین آبگرم دنیا قوتورسویی، شیروان دره و امامزاده سید ابراهیم در این منطقه مقصد کثیری از مسافران و گردشگران است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 301

به "پروژه گردشگری زیپ لاین داغلار باغی در مشگین شهر به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه گردشگری زیپ لاین داغلار باغی در مشگین شهر به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید