سرانجام طرح فاصله گذاری اجتماعی به معنای حذف شعار در خانه بمانیم نیست

به گزارش بهترین مقاله، استاندار لرستان گفت: سرانجام طرح فاصله گذاری اجتماعی به معنای حذف شعار در خانه بمانیم نیست لذا مردم همچنان باید برای کنترل و کاهش انتقال ویروس کرونا در خانه های خود بمانند.

سرانجام طرح فاصله گذاری اجتماعی به معنای حذف شعار در خانه بمانیم نیست

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سید موسی خادمی شامگاه پنجشنبه 21 فروردین در جلسه ویدئو کنفرانس مدیریت بیماری کرونا استان اظهار کرد: از روز شنبه فرایند بخش عمده ای از فعالیت افراد جامعه در لرستان به حالت عادی برمی شود و لازم است با توجه به ناشناخته بودن عملکرد ویروس کرونا و شیوع آن در مورد کیفیت شروع فعالیت مردم، حساسیت لازم را به کار برد زیرا هفته پیش رو بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه لازم است با مدیریت درست، هر آنچه را که در توان و اختیار داریم بکار برده تا این مرحله را به خوبی پشت سر بگذاریم بیان نمود: باید از تجمع و ازدحام در جامعه جلوگیری کنیم و مردم باید همچنان در خانه های خود بمانند.

خادمی ادامه داد: فعالیت مدارس و دانشگاه ها کماکان تعطیل است و همچنین از ورود وسایل نقلیه شخصی غیربومی ازسوی نیروی انتظامی به شهرها جلوگیری به عمل می آید.

وی گفت: اصناف به دو دسته کم خطر و پرخطر تقسیم شده اند و بعد از سرانجام این طرح اصناف کم خطر، فعالیت خود را شروع می نمایند و در مورد اصناف پرخطر در جلساتی نحوه فعالیت آنها آنالیز خواهد شد.

استاندار لرستان اظهار کرد: در چنین شرایطی حضور مردم در مراسمات و آرامستان ها درست نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 823

به "سرانجام طرح فاصله گذاری اجتماعی به معنای حذف شعار در خانه بمانیم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام طرح فاصله گذاری اجتماعی به معنای حذف شعار در خانه بمانیم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید