پارس جنوبی &ndash پرسپولیس: هت تریک می نماید؟

به گزارش بهترین مقاله، تیم برانکو با اینکه چهار بازی اخیرشان در لیگ برتر را بدون پیروزی به انتها رسانده ، همچنان شانس اول قهرمانی به حساب می آید و تنها در صورتی جام نمی گیرد که به پارس جنوبی ببازد.

پارس جنوبی &ndash پرسپولیس: هت تریک می نماید؟

پارس جنوبی - پرسپولیس

پنجشنبه 26،2،98، هفته سی ام از هجدهمین دوره لیگ برتر، ساعت 21:30، استادیوم تختی شهر جم

داور: اشکان خورشیدی

یاری ها: علیرضا ایلدروم، مهدی عالیقدر

نگاه کلی

تا سومین قهرمانی لیگ فزونی پرسپولیس، تنها یک قدم مانده. فقط یک امتیاز. تیم برانکو با اینکه چهار بازی اخیرش در لیگ برتر را بدون پیروزی به خاتمه رسانده ، همچنان شانس اول قهرمانی به حساب می آید و تنها در صورتی جام نمی گیرد که به پارس جنوبی ببازد. با قهرمانی، پرسپولیس در رکورد هت تریک با سپاهان برابری خواهد نمود و اگر این جام از دست برود، تیم اصفهانی با ششمین قهرمانی، در لیگ برتر رکورددار می گردد. پس قرمزها اگر واقعا جام می خواهند، باید در جم امتیاز بگیرند. آنها بازی رفت را 3 بر یک برده بودند اما این بازی خیلی فرق می نماید. از خستگی ناشی از فشردگی بازی های پرسپولیس و همینطور استرس قهرمان نشدن که بگذریم، مهدی تارتار به عنوان یک پرسپولیسی می آید تا با امتیاز دریافت از پرسپولیس اتهام تبانی را از خود دور کند. تیم سختکوش و دونده او شاید بخاطر قرار دریافت در رده دوازدهم حریف سرسختی تلقی نگردد اما بی تردید با تمام توان مقابل پرسپولیس بازی خواهد نمود اما آیا می تواند مقابل هت تریک قرمزها بایستد؟

چهره ویژه: محمد نوری (14)

او خودش بهتر از هر کسی می داند که با این سن و سال، شانسی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد اما این دلیل خوبی برای بی انگیزه شدنش نیست. اتفاقا برعکس، نوری حالا می خواهد به برانکو ثابت کند که در بازنگرداندن او به پرسپولیس اشتباه نموده است.

چهره ویژه: علیرضا بیرانوند (1)

در اهمیت حضور او همین بس که بدانیم پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه اش در جم قهرمان خواهد شد. نیازی نیست قرمزها برای پیروزی به آب و آتش بزنند چرا که برای قهرمانی تنها یک امتیاز می خواهند که آنهم با گل نخوردن به دست می آید.

ترکیب احتمالی میزبان

دروازه بان: رحمان احمدی، مدافعان میانی: حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، مدافعان کناری: محمد ستاری، سعید محمدی فر، هافبک های دفاعی: میثم نقی زاده، حسین پورامینی، هافبک های تهاجمی: محمد نوری، مجید علیاری (روح اله سیف الهی)، شهرام گودرزی، مهاجم: عماد میرجوان (ابراهیم صالحی)

ترکیب احتمالی میهمان

دروازه بان: علیرضا بیرانوند، مدافعان میانی: سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مدافعان کناری: شایان مصلح (محمد نادری)، مهدی شیری، هافبک ها: کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، مهاجمان: ماریو بودیمیر، علی علیپور

11 - 390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 176

به "پارس جنوبی &ndash پرسپولیس: هت تریک می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارس جنوبی &ndash پرسپولیس: هت تریک می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید