ویتنام: میزبانی نشست آمریکا و کره شمالی نشانه مثبتی است

به گزارش بهترین مقاله، نخست وزیر ویتنام امروز سه شنبه گفت، انتخاب ویتنام به عنوان میزبان نشست دونالد ترامپ و کیم جونگ اون نشان می دهد این کشور جنوب شرق آسیا در جهت صحیحی حرکت می نماید.

ویتنام: میزبانی نشست آمریکا و کره شمالی نشانه مثبتی است

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اخیراً اظهار داشت دومین نشست با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در 27 و 28 فوریه در شهر هانوی، پایتخت ویتنام برگزار می گردد. این به دنبال نشست بی سابقه ماه ژوئن میان این رهبران در سنگاپور انجام می گردد.

به گزارش رویترز، نخست وزیر ویتنام به مقام های دولتی گفت: این مراسم مهم نشان می دهد جو سرمایه گذاری ویتنام مناسب است و مدل توسعه ویتنام در راستا درستی حرکت می نماید و خصوصاً اینکه امنیت و ایمنی در ویتنام فوق العاده است. ویتنام یک نقش بین المللی ایفا خواهد نمود و نهایت تلاشش را به کار می بندد تا کلمه ویتنام با صدای بلند و شفاف در دنیا طنین انداز گردد.

پیش از این نشست، وزیر خارجه ویتنام میخواهد تا 12 تا 14 فوریه به کره شمالی سفر خواهد نمود. در شرایطی که ویتنام برای این نشست آماده می گردد، مدل اصلاحات آن به عنوان راستا مالی برای کشور فقیر و منزوی کره شمالی در نظر گرفته می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 115

به "ویتنام: میزبانی نشست آمریکا و کره شمالی نشانه مثبتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام: میزبانی نشست آمریکا و کره شمالی نشانه مثبتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید