شرایط کرونا در گرجستان؛ برقراری رژیم اضطراری کار ادارات

به گزارش بهترین مقاله، دولت گرجستان برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا که تعداد افراد آلوده در این کشور به 25 نفر رسیده، کنترل مرزی برای مسافرین از اتریش، آلمان، فرانسه و اسپانیا را تشدید نموده و مرزهای خود با ارمنستان وآذربایجان را می بندد.

شرایط کرونا در گرجستان؛ برقراری رژیم اضطراری کار ادارات

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، گئورگی گاخاریا نخست وزیر گرجستان روز آدینه در انتها نشست وزیران کابینه گفت که کلیه وزارتخانه ها و ادارات گرجستان در ارتباط با شیوع ویروس جدید کرونا در دنیا و در این کشور، به صورت رژیم اضطراری به کار خود ادامه می دهند.

وی اضافه نمود: کار همه دستگاه های دولتی به حالت اضطراری 24 ساعته تغییر می کند . این مسئله به ویژه در رابطه با وزارت بهداشت ، وزارت امور داخلی ، وزارت امور خارجه و ادارات مربوطه، وزارت دارایی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت دادگستری به اجرا گذاشته می گردد.

به گفته وی، مقامات گرجستان در برخورد با فراگیر شدن ویروس کرونا در دنیا، با موفقیت به مقابله و جلوگیری از گسترش آن در کشور می پردازند.

گفتنی است که در گرجستان، 25 مورد عفونت با ویروس جدید کرونا تشخیص داده شد. 295 نفر در این رابطه در قرنطینه هستند، 49 نفر دیگر نیز تحت نظر پزشکان بستری هستند. همه افراد آلوده شهروندان گرجی هستند. بیشتر آنها در ایتالیا و بعضی هم در ایران آلوده شده اند.

مرزهای گرجستان با ارمنستان و جمهوری آذربایجان بسته خواهد شد

دولت گرجستان تصمیم گرفته است تا کنترل های مرزی برای افرادی که از کشورهای اتریش ، آلمان ، فرانسه و اسپانیا وارد می شوند را به دلیل شرایط سخت ویروس کرونا در این کشورها تقویت کند.

نخست وزیر گرجستان روز آدینه در گفت وگویی تلفنی با همتایان در ارمنستان و جمهوری آذربایجان با آن ها به توافق رسید که مرزهای خشکی برای شهروندان این کشورها از تاریخ 14 مارس (24 اسفند) در رابطه با شیوع ویروس کرونا بسته گردد.

بر اساس اطلاعیه دولت گرجستان، بدین ترتیب به مدت 14 روز موقتاً عبور و مرور شهروندان در مرزهای گرجستان-ارمنستان و گرجستان-آذربایجان به حالت تعلیق درآمده است. در عین حال، هر سه طرف موافقت کردند که شهروندان خود اجازه داده گردد تا به وطن خود بازگردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 756

به "شرایط کرونا در گرجستان؛ برقراری رژیم اضطراری کار ادارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کرونا در گرجستان؛ برقراری رژیم اضطراری کار ادارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید