میزان مرگ ومیر روزانه بر اثر کرونا در ایتالیا به کمتر از 100 مورد رسید

به گزارش بهترین مقاله، دولت ایتالیا بیان کرد برای اولین بار در 11 هفته اخیر، میزان مرگ ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور طی یک شبانه روز به کمتر از 100 مورد رسیده است.

میزان مرگ ومیر روزانه بر اثر کرونا در ایتالیا به کمتر از 100 مورد رسید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری الجزیره، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه خاطرنشان کرد طی 24 ساعت گذشته 99 نفر از بیماران مبتلا به کووید-19 در این کشور جان باخته اند که این رقم کمترین میزان مرگ ومیر روزانه بر اثر ابتلا به کووید-19 در ایتالیا طی 11 هفته اخیر است.

آخرین بار در روز دوم مارس (12 اسفند) کمتر از 100 مورد مرگ ومیر روزانه بر اثر ابتلا به کووید-19 در ایتالیا به ثبت رسیده بود و این کشور پس از آن روزهای بسیار دشواری را در کوشش برای نجات از بحران کرونا پشت سر گذشت، به طوری که حتی در برهه ای رتبه نخست دنیا از لحاظ تعداد قربانیان ویروس کرونا را به خود اختصاص داد.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته را نیز 450 نفر اعلام نموده است که این رقم نیز کمترین میزان ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا طی یک شبانه روز، از اوایل ماه مارس (اواسط اسفندماه) تا به امروز محسوب می گردد.

ایتالیا در حال حاضر از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در رتبه ششم و از لحاظ میزان مرگ ومیر بر اثر ابتلا به این ویروس نیز در رتبه سوم دنیا جای دارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1001

به "میزان مرگ ومیر روزانه بر اثر کرونا در ایتالیا به کمتر از 100 مورد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان مرگ ومیر روزانه بر اثر کرونا در ایتالیا به کمتر از 100 مورد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید