میراسماعیلی: مولایی نماینده انفرادی شد، اکبری در بخش تیمی به روی تاتامی می رود

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران: نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: با برگزاری مسابقه انتخابی در وزن منهای 73 کیلوگرم تعیین شد که سعید مولایی نماینده انفرادی تیم ایران در مسابقات آسیایی تایلند خواهد بود.

میراسماعیلی: مولایی نماینده انفرادی شد، اکبری در بخش تیمی به روی تاتامی می رود

آرش میراسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در وزن منهای 73 کیلوگرم با توجه به نزدیکی سطح فنی الیاس علی اکبری و سعید مولایی یک مبارزه انتخابی بین این دو برگزار کردیم که در انتها تعیین شد مولایی در بخش انفرادی و علی اکبری در بخش تیمی در رقابت های قرمانی آسیا که به میزبانی تایلند از 27 فروردین شروع می گردد، حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: سطح فنی این دو جودوکار خیلی نزدیک بود به همین دلیل کادر فنی برای تعیین شدن وضعیت تصمیم گرفت مبارزه ای را میان این دو ترتیب دهد. البته در مبارزه اول نتیجه دیدار در امتیاز طلایی هم مساوی شد اما در دیدار دوم این مولایی بود که توانست پیروز میدان لقب بگیرد تا به عنوان نماینده تیم انفرادی در تایلند به روی تاتامی برود.

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: با توجه به انجام تمرینات مناسب و منظم نفرات در آمادگی بسیار مطلوبی بسر می برند و با امیدواری زیادی، در حال پشت سرگذاشتن آخرین مراحل تمرین هستند. روز پنجشنبه هفته جاری اردوها به انتها می رسد و احتمالا برای بالا بردن روحیه نفرات اعزامی، سفری زیارتی به مشهد مقدس خواهیم داشت. البته اگر امکانات این سفر فراهم نگردد هم سه روز به ملی پوشان استراحت می دهیم تا به نوعی پیش از شروع رقابت ها استراحتی نموده باشند و نیروی از دست رفته در تمرینات را مجددا به دست آورند.

مدیر فنی تیم های ملی جودو توضیح داد: بلیط ها برای اعزام به تایلند گرفته شده و قرار است تا چند روز دیگر ویزا نفرات اعزامی را نیز دریافت کنیم. به هر حال امیدوارم در چند روز آینده مسئله ای پیش نیاید و اعزام انجام گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 330

به "میراسماعیلی: مولایی نماینده انفرادی شد، اکبری در بخش تیمی به روی تاتامی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراسماعیلی: مولایی نماینده انفرادی شد، اکبری در بخش تیمی به روی تاتامی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید