مقاله: 15 فیلم برتر راک (دواین جانسون)؛ پر درآمدترین مرد هالیوود

به گزارش بهترین مقاله، جانسون با این فیلم رسما به خانواده سریع و خشن ملحق شد و در کنار دام و برایان برای آخرین ماموریتشان اقدام کرد. سریع و خشن مجموعه فیلمی است که با خودش و طرفدارانش صادق است. سعی نمی کند خودش را جدی تر و عمیق تر از چیزی که هست جلوه دهد و از تمام ظرفیت های سینمای اکشن بهره می برد تا صحنه های نفسگیر را یکی پس از دیگری پیش چشم مخاطب بیاورد. دواین جانسون نیز بازیگری است با همین ویژگی ها، و وقتی این دو در کنار هم قرار می گیرند نتیجه اش فیلمی است که هدف اصلی اش را خیلی خوب اجرا می کند، یعنی سرگرم کردن مخاطب.

مقاله: 15 فیلم برتر راک (دواین جانسون)؛ پر درآمدترین مرد هالیوود

احتمالا یکی از خنده دار ترین حضورهای کوتاهی است که از دواین جانسون دیده ایم. راک و ساموئل ال جکسون تنها در دقایق اولیه این فیلم حضور دارند، ولی با همین حضور افتخاری و کوتاهشان کاری می کنند که حتی از کل فیلم بامزه تر است. دو مأمور پلیس کله شق که غرور احمقانه شان سرنوشتی تلخی برایشان رقم می زند. راک همان دقایق اول فیلم حضور دارد و بعد از اتفاق ناگواری که برای او و همکارش می افتد، دیگر نمی بینیمش. ولی تصویرش تا آخر فیلم از یادمان نمی رود.

به دنبال پیروزیت نسخه اول، جومانجی مرحله بعدی ساخته شد که از اولی هم فیلم مهیج تر و سرگرم کننده تری بود. دواین جانسون این بار با چالش جدیدی رو به رو بود و نقش دنی دویتو را داشت که وارد جهانی جومانجی می شد. صحنه های اکشن فیلم هم بیشتر و جذابتر شدند، به دنبالش شوخی ها و لحظات کمیک بامزه تر. جلوه های ویژه فیلم چشمگیر و خوب اجرا شده و کلا از نظر فنی به آن حسابی رسیده اند. اگر بخواهید چند ساعتی تفریح محض کنید، این دو قسمت جومانجی انتخاب بسیار مناسبی است.

منبع مقاله: 15 فیلم برتر راک (دواین جانسون)؛ پر درآمدترین مرد هالیوود

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1844

به "مقاله: 15 فیلم برتر راک (دواین جانسون)؛ پر درآمدترین مرد هالیوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 15 فیلم برتر راک (دواین جانسون)؛ پر درآمدترین مرد هالیوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید