مصدومیت 12 نفر بر اثر 2 سانحه رانندگی در خراسان رضوی

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/خراسان رضوی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 2 سانحه رانندگی در خراسان رضوی منجر به مصدومیت 12 نفر شد.

مصدومیت 12 نفر بر اثر 2 سانحه رانندگی در خراسان رضوی

محمد علیشاهی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت 6:45 صبح روز دوم فروردین ماه یک دستگاه خودروی پارس با گاردریل در اتوبان مُلک آباد به سمت مشهد در 10 کیلومتری این شهر برخورد کرد که این سانحه هفت مصدوم بر جای گذاشت.

وی اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد. خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و مصدومان آن به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

علیشاهی اعلام کرد: در سانحه دیگر که در ساعت 10:30 صبح امروز رخ داد، یک دستگاه خودروی پراید در جاده نیشابور و قبل از بینالود واژگون شد که پنج مصدوم بر جای گذاشت.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: پس از وقوع حادثه یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد و 2 مصدوم بد حال را به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل کرد.

وی گفت: این حادثه نیز فوتی نداشت. بعلاوه 2 مصدوم با اورژانس 115 و یک مصدوم با اورژانس هلال احمر به بیمارستان امدادی شهید کامیاب در مشهد منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2047

به "مصدومیت 12 نفر بر اثر 2 سانحه رانندگی در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت 12 نفر بر اثر 2 سانحه رانندگی در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید