مشاور امنیت ملی عراق با سفرای آمریکا و انگلیس ملاقات کرد

به گزارش بهترین مقاله، ایرنا نوشت: سفیر آمریکا در بغداد روز دوشنبه با مشاور امنیت ملی عراق ملاقات و درباره مسائل دوجانبه گفت و گو کرد.

مشاور امنیت ملی عراق با سفرای آمریکا و انگلیس ملاقات کرد

برای سفر با تورهای بهاری پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

در بیانیه دفتر مشاور امنیت ملی عراق آمده است: در ملاقات امروز (دوشنبه) قاسم الاعرجی با متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد روابط دوجانبه و راه های گسترش آن آنالیز شد.

در این ملاقات که در دفتر الاعرجی در بغداد انجام شد، دو طرف راه های گسترش همکاری های مشترک در همه عرصه ها و تقویت روابط رو به رشد عراق و آمریکا را آنالیز کردند.

سفیر آمریکا در این ملاقات بر حمایت کشورش از عراق در عرصه های امنیتی و مبارزه با تروریسم و یاری به پشت سر گذاشتن چالش های کنونی تاکید نمود.

الاعرجی نیز گفت که مرحله کنونی باید شاهد ثبات و آرامش بیشتر در منطقه و دنیا باشد.

دفتر رسانه ای مشاور امنیت ملی عراق همچنین امروز در بیانیه دیگری از ملاقات الاعرجی و استفان هیکی، سفیر انگلیس در بغداد اطلاع داد و نوشت که در این ملاقات دو طرف روابط بغداد و لندن را آنالیز کردند.

بیانیه اضافه کرد که روابط عراق و انگلیس، اوضاع کنونی کشور و همکاری های مشترک در عرصه های امنیت و مبارزه با تروریسم، شیوع کرونا و تقویت ثبات منطقه و دنیا محور گفت و گوی الاعرجی و هیکی بود.

الاعرجی در این ملاقات تأکید کرد که دولت عراق با جدیت در پی اجرایی کردن اقدامات مربوط به ثبات، حفظ امنیت و اصلاح نهادهای حکومتی متناسب با خواست ملت عراق است.

سفیر انگلیس نیز در این ملاقات تأکید کرد که کشورش به دنبال گسترش روابط با عراق است و از بغداد در همه عرصه ها حمایت می نماید.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1242

به "مشاور امنیت ملی عراق با سفرای آمریکا و انگلیس ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور امنیت ملی عراق با سفرای آمریکا و انگلیس ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید