مسکو به ادعای لندن درباره سرقت اطلاعات واکسن کرونا واکنش نشان داد

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس در گفتگویی بار دیگر روسیه را متهم به سرقت اطلاعات مرتبط با ساخت واکسن کرونا کرد.

مسکو به ادعای لندن درباره سرقت اطلاعات واکسن کرونا واکنش نشان داد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

راب در این ارتباط مدعی شده است که او در ارتباط با همتایان آمریکایی و کانادایی خود به این نتیجه رسیده است که روسیه کوشش می نماید در فرایند ساخت واکسن کرونا دست به خرابکاری بزند.

وزیرخارجه انگلیس همچنین مدعی شده است که مرکز امنیت ملی سایبری این کشور مدارکی را در ارتباط با اقدامات و کارشکنی های روسیه در فرایند ساخت واکسن کرونا در غرب در دست دارد، اگرچه او جزئیاتی از این شواهد و اطلاعات را اعلام نکرده است.

دومینیک راب در عین حال دخالت در همه پرسی اخیر روسیه را رد کرد و این موضوع را که از سوی سفیر روسیه مطرح شده بود، غیرواقعی عنوان نمود.

ادعاهای وزیرخارجه انگلیس علیه روسیه در حالی مطرح شده که آندری کلین، سفیر روسیه در انگلیس در واکنش به طرح اتهامات کشورهای غربی گفت: دلیلی بر صحت ادعای مطرح شده اخیر از سوی انگلیس، کانادا و آمریکا درباره سرقت اطلاعات مربوط به ساخت واکسن کرونا از سوی سرویس های اطلاعاتی روسیه وجود ندارد. وی ادامه داده است: به این داستان باور ندارم. من از رسانه های انگلیس متوجه چنین مسأله ای شدم. در دنیا امروز، نسبت دادن هکرهای رایانه ای به کشوری دیگر غیرممکن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1141

به "مسکو به ادعای لندن درباره سرقت اطلاعات واکسن کرونا واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو به ادعای لندن درباره سرقت اطلاعات واکسن کرونا واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید