مرگ پیرزن تنها در آتش سوزی ، مرحومه اثر سوختگی ندارد

به گزارش بهترین مقاله، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک آتش سوزی مرگبار در منزلی قدیمی در خیابان ظهیرالاسلام و مرگ یک زن سالخورده اطلاع داد.

مرگ پیرزن تنها در آتش سوزی ، مرحومه اثر سوختگی ندارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی گفت: ساعت 8 و 23 دقیقه سه شنبه یک مورد آتش سوزی و مشاهده دود در یک منزل قدیمی به سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه شماره دو به محل آتش سوزی واقع در خیابان ظهیرالاسلام، خیابان مصباح، اعزام شد.

وی ادامه داد: گفته های ساکنان این محله بر این اساس بود که خانم مسن و تنهایی چندین سال است که در این خانه زندگی می نماید. بنابراین آتش نشانان بلافاصله عملیات را شروع کردند و وارد این ساختمان دوطبقه قدیمی ساز شدند. در طبقه اول این ساختمان که به شلوغی یک انبار بود، آتش شعله ور شده بود و دود زیادی در محل وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه آتش نشانان در ادامه عملیات، خانمی را که ساکن این منزل بود پیدا کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند، گفت: طی آنالیز های اجرا شده از سوی نیروهای امدادی معین شد که متاسفانه او جان خود را از دست داده است. البته علت اصلی فوت توسط عوامل پزشکی قانونی آنالیز خواهد شد. این خانم دچار سوختگی نشده بود اما این احتمال وجود دارد که بر اثر استنشاق دود جان خود را از دست داده باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 783

به "مرگ پیرزن تنها در آتش سوزی ، مرحومه اثر سوختگی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ پیرزن تنها در آتش سوزی ، مرحومه اثر سوختگی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید