محدودیت گواردیولا برای کادرفنی اش در آخرین روز کورس قهرمانی لیگ برتر

به گزارش بهترین مقاله، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی محدودیتی جدید برای کادرفنی اش در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس وضع کرد.

محدودیت گواردیولا برای کادرفنی اش در آخرین روز کورس قهرمانی لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتبال باشگاهی لیگ برتر انگلیس در حالی به ایستگاه پایانی خود رسیده که دو تیم منچسترسیتی و لیورپول عصر امروز (یکشنبه) در هفته پایانی این رقابت ها شانس قهرمانی دارند. تیم تحت هدایت پپ گواردیولا که در حال حاضر با یک امتیاز فزونی نسبت به لیورپول، صدرنشین لیگ برتر است در خانه برایتون به میدان می رود و در صورت پیروزی برای دومین فصل متوالی فاتح این جام خواهد شد و هر نتیجه ای که در بازی همزمان لیورپول با ولورهمپتون در لیورپول بیفتد، بی تأثیر خواهد بود. در سوی دیگر اگر منچسترسیتی تن به شکست یا تساوی مقابل برایتون بدهد، لیورپولِ تحت هدایت یورگن کلوپ در صورت شکست ولورهمیتون پس از 29 سال فاتح لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

نشریه انگلیسی سان به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه منچسترسیتی گزارش داد، پپ گواردیولا در روز پایانی بیست وهفتمین دوره رقابت های لیگ برتر انگلیس، کادر فنی خود را از چک کردن نتیجه و اتفاقاتی که در بازی همزمان بین دو تیم لیورپول و ولورهمپتون می افتد، منع کرده و از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیمش خواسته تا تنها روی کار خود در بازی مقابل برایتون تمرکز کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 173

به "محدودیت گواردیولا برای کادرفنی اش در آخرین روز کورس قهرمانی لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت گواردیولا برای کادرفنی اش در آخرین روز کورس قهرمانی لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید