لیگ واترپلو فرانسه 25 شهریور ماه شروع می گردد

به گزارش بهترین مقاله، قاسمی گفت: فصل جدید رقابت های لیگ فرانسه از تاریخ 25 شهریورماه شروع خواهد شد و 2 هفته دیگر به این کشور باز می گردم.

لیگ واترپلو فرانسه 25 شهریور ماه شروع می گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

شایان قاسمی لژیونر واترپلوی کشورمان در گفت وگو با ، بیان نمود: 2 هفته دیگر به فرانسه بر می گردم تا برای حضور در لیگ واترپلو این کشور آماده شوم. تمرینات رسمی تیم مول هاوس از 20 مرداد ماه شروع خواهد شد.

او ادامه داد: پس از متوقف شدن لیگ فرانسه به خاطر شیوع ویروس کرونا مرز ها بسته بود و نتوانستم به ایران بازگردم و اکنون حدود 3 هفته است که در ایران حضور دارم. اولین بازی فصل جدید لیگ برتر واترپلو فرانسه در تاریخ 25 شهریورماه برگزار خواهد شد.

قاسمی درباره تعطیلی استخر ها اظهار کرد: تعطیلی استخر ها به تمام ورزش های آبی آسیب رسانده است و تمرین در منزل کمکی به عقب افتادگی ورزشکاران کمکی نمی کند. ورزش های آبی دنیای متفاوتی دارد و تا زمانی که در غیر از آب تمرین کنید انگار هیچ تمرینی نداشته اید.

لژیونر تیم ملی واترپلو بیان کرد: نداشتن تمرین در آب باعث عقبگرد بازیکنان شده است. افت ورزشکارانی که برای المپیک تمرین می کردند پس از وقفه ایجاد شده به خاطر شیوع ویروس کرونا مشهود است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1127

به "لیگ واترپلو فرانسه 25 شهریور ماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ واترپلو فرانسه 25 شهریور ماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید