فوتبال دنیا ، خشم و نارضایتی بازیکنان ارشد منچستریونایتد از رویکرد ژوزه مورینیو در قبال پل پوگبا

به گزارش بهترین مقاله، فوتبال دنیا - یک رسانه انگلیسی مدعی گردیده بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد از شیوه رفتاری سرمربی شان در قبال هم تیمی فرانسوی آنها راضی نیستند.

فوتبال دنیا ، خشم و نارضایتی بازیکنان ارشد منچستریونایتد از رویکرد ژوزه مورینیو در قبال پل پوگبا

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس نوشته است که تصمیم ژوزه مورینیو برای مجازات پل پوگبا - به خاطر نارضایتی از شیوه بازی او مقابل ولورهمپتون و همچنین انتقادش از دفاعی بازی کردن من یونایتد مقابل گرگ ها - که با حذف نام این بازیکن از لیست شیاطین سرخ برای بازی شب گذشته (سه شنبه) مقابل دربی کانتی در جام اتحادیه و دریافت عنوان کاپیتان دوم تیم از او همراه بود، به مذاق سایر بازیکنان تیم خوش نیامده است.

این نشریه نوشته است که بازیکنان ارشد منچستریونایتد از رویکردی که سرمربی پرتغالی شان در قبال گران ترین خرید تاریخ باشگاه در پیش گرفته، ناراضی و حتی خشمگین گردیده اند.

پوگبا در بازی شنبه شب شیاطین سرخ در هفته ششم لیگ برتر مقابل ولورهمپتون یک توپ را لو داد که منجر به گل حریف شد و در خاتمه همان بازی از مورینیو به خاطر مجبور کردن بازیکنانش به دفاعی بازی کردن ایراد گرفت. این اتفاق آتش اختلافات میان دو طرف را شعله ور و امروز هم در قالب مشاجره شدید میان آنها بروز پیدا کرد. اختلاف پل پوگبا و ژوزه مورینیو به درگیری لفظی در تمرینات کشید + عکس و فیلم

در همین حال شبکه ESPN نوشته است که اکثریت بازیکنان منچستریونایتد از نحوه رفتار مورینیو با پوگبا ناراحت هستند و تنها تعداد معدودی از آنها همچنان حامی او هستند.

با وضعیت شکل گرفته در اردوی شیاطین سرخ، انتظار می رود که منچستریونایتد درهای خروج اولدترافورد را برای انتقال وی در بازار نقل وانتقالات ژانویه باز کند هرچند گفته می گردد که این باشگاه روی او قیمتی معادل 200 میلیون پوند گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 7

به "فوتبال دنیا ، خشم و نارضایتی بازیکنان ارشد منچستریونایتد از رویکرد ژوزه مورینیو در قبال پل پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا ، خشم و نارضایتی بازیکنان ارشد منچستریونایتد از رویکرد ژوزه مورینیو در قبال پل پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید