فعال رسانه ای هندی: دولت دهلی نو از کرونا برای تضعیف مسلمانان استفاده می نماید

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگار مطرح هندی در تبادل نظر با دویچه وله گفت: دولت دهلی نو از کرونا به عنوان ابزاری برای تضعیف مسلمانان استفاده می نماید.

فعال رسانه ای هندی: دولت دهلی نو از کرونا برای تضعیف مسلمانان استفاده می نماید

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از دویچه وله، آرونداتی روی خبرنگار و فعال رسانه ای هندی بیان کرد: دهلی نو از ویروس کرونا به عنوان ابزاری برای ایجاد اختلاف بین هندوها و مسلمانان و تضعیف مسلمانان استفاده می نماید.

وی توضیح داد: متاسفانه اوضاع در هند به سوی نسل کشی مسلمانان پیش می رود و این نمی تواند خبر خوبی برای کشوری باشد که مدعی دموکراسی است.

روی گفت: همزمان با بیماری کرونا چیزهایی در هند آشکار شد که ما می دانستیم ولی رسانه ها آنها را نمی گفتند، نفرت و گرسنگی از جمله این چیزها هستند.

این خبرنگار هندی اضافه نمود: اگرچه آمار رسمی بیماران کرونا در هند حدود 14 هزار نفر عنوان شده است ولی تصور می گردد که تعداد واقعی بیماران بسیار بیشتر از این عدد باشد.

وی گفت: اتهام زنی به مسلمانان مبنی بر منتشر کردن کرونا پس از قتل عام آنها در دهلی نو اتفاق می افتد که باعث مرگ حدود 50 نفر و زخمی شدن 400 نفر دیگر شد.

روی دولت هند را به استفاده از سیاست هایی متهم کرد که آلمان نازی از آنها استفاده نموده و باعث تشدید موج ناسیونالیسم شده است.

وی اضافه نمود: یک گروه افراط گرای هندو به نام RSS مدت ها است کوشش می نماید تا هند را به هندو تحویل داده و اقلیت های مذهبی را از آن خارج کند.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر رسانه های عظیم هندی کوشش نموده اند تا انتشار کرونا دراین کشور را به مسلمانان و به خصوص جماعت تبلیغی نسبت دهند.

این در حالی است که پزشکان هندی معتقدند انتشار کرونا ارتباطی به جماعت تبلیغی نداشته و از خارج کشور به هند منتقل شده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 968

به "فعال رسانه ای هندی: دولت دهلی نو از کرونا برای تضعیف مسلمانان استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعال رسانه ای هندی: دولت دهلی نو از کرونا برای تضعیف مسلمانان استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید