فاکس نیوز: بایدن شبیه فلین عمل کرد

به گزارش بهترین مقاله، ایسنا نوشت: شان هنیتی، مجری شبکه خبری فاکس نیوز شامگاه چهارشنبه در برنامه خود به این نکته اشاره نمود که کار جو بایدن در دریافت تماس های تبریک رهبران دنیا بعد از موفقیت در انتخابات، مشابه کار اولین مشاور امنیت ملی دولت ترامپ بود که درباره تحریم ها با رهبران روسیه در دوران انتقالی صحبت کرد.

فاکس نیوز: بایدن شبیه فلین عمل کرد

به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، در روزهای اخیر جمهوری خواستار و متحدان ترامپ روی این نکته تمرکز نموده اند که جو بایدن با رهبران خارجی، بعد از پیروزی انتخاباتی خود مقابل دونالد ترامپ صحبت نموده است.

آنها به ویژه از صحبت های بن رودز، مشاور امنیت ملی سابق باراک اوباما خشمگین شده اند که گفته است: بایدن در تماس و گفت و گو با این رهبران، درباره دستور کاری که آنها قصد دارند در دولت بایدن دنبال نمایند، صحبت نموده است.

شان هنیتی، مجری سرشناس فاکس نیوز شامگاه چهارشنبه به این مساله پرداخت و گفت: امشب بار دیگر ریاکاری، استانداردهای دوگانه، دروغ های محض دوباره به نمایش درآمد چون بن رودز، مشاور سابق اوباما فاش کرد که جو بایدن درباره چه مواردی با رهبران خارجی شامل امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه صحبت نموده است. خب یک لحظه صبر کنید. مایکل فلین هم در سال 2016 در دوران انتقال دولت یک تماس عادی با سفیر روسیه داشت.

این مجری فاکس نیوز ادامه داد: او تازه مشاور امنیت ملی شده بود و تمام آنچه ما می شنیدیم، از اخبار جعلی و رسانه های متقلب بود که می گفتند ممکن است این نقض قانون باشد و ضمناً، آن قانونی از سال 1799 است که هرگز به طور موفقیت آمیز برای پیگرد کسی استفاده نشد.

او در ادامه این سوال را بیان کرد: چرا همواره یک قانون برای دموکرات ها وجود دارد و یکی هم برای مابقی ما؟ کلینتون ها، توده، دولت عمیق، آنها همه راهی یافتند. فایده قانون داشتن چیست وقتی دموکرات ها دلشان می خواهد گزینشی عمل نمایند و انتخاب نمایند که کدام یکی برای چه کسی باید استفاده گردد؟

شان هنیتی که همچنین به عنوان مشاور غیر رسمی ترامپ خدمت می نماید، در ادامه به واکنش بعضی قانونگذاران آمریکایی به این اقدام جنجالی بایدن اشاره نمود.

مایکل فلین در نهایت به دروغگویی به اف بی آی درباره مکالمه خودش با سفیر وقت روسیه متهم شد. در جریان این تماس ها، طرفین در رابطه با تحریم های دولت اوباما صحبت کردند. او در اولین روزهای حضورش به عنوان مشاور امنیت ملی، اف بی آی را درباره ماهیت آن تماس ها گمراه کرد. او به روسیه توصیه نموده بود تا دست به اقدام تلافی جویانه نزند. ترامپ بعدا بابت این دروغگویی او را اخراج کرد.

پیش از این ترامپ در یک سری پیغام های توییتری وعده داده بود تا شان هنیتی در برنامه چهارشنبه شب خودش فساد در صندوق های رای را فاش کند. کایلی مک انانی، سخنگوی کاخ سفید هم سه شنبه در برنامه شان هنیتی حاضر شد و گفت که 234 صفحه استشهاد در دست دارند که به ادعای او اثبات می نماید که تقلب انتخاباتی اتفاق افتاده است. او همچنین فهرستی از موارد جدید داشت که به گفته کمپین ترامپ، پوشش داده نشده اند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1330

به "فاکس نیوز: بایدن شبیه فلین عمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاکس نیوز: بایدن شبیه فلین عمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید