فارس من، غلامی: دانشگاه های غیردولتی در پرداختی مزایای هیات علمی ها مختار هستند

به گزارش بهترین مقاله، وزیر علوم در پاسخ به درخواست یکسان سازی قوانین هیات علمی دانشگاه های دولتی و آزاد، گفت: دانشگاه های غیردولتی حداقل هایی را در چارچوب آیین نامه باید رعایت کند اما درباره پرداختی فوق العاده ها و سایر مزایا مختار هستند.

فارس من، غلامی: دانشگاه های غیردولتی در پرداختی مزایای هیات علمی ها مختار هستند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران در سامانه فارس من یکسان سازی قوانین هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه های دولتی را مطالبه نموده اند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران در پاسخ به این خواسته، گفت: در دانشگاه های دولتی که وابسته به منابع دولتی هستند و آیین نامه و ضوابط مصوب دولت را رعایت می نمایند فرایندها جا افتاده و در حال انجام است.

وی ادامه داد: در بخش های غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های غیر انتفاعی، مجموعه ها حداقل هایی را در چارچوب این آیین نامه و ضوابط موظف به رعایت هستند اما در بخش فوق العاده ها و سایر مزایا اختیار دارند که خودشان تصمیم بگیرند، زیرا پرداختی ها را از درآمد اختصاصی خود انجام می دهند و از منابع دولتی دریافت نمی نمایند.

غلامی گفت: امیدواریم که دانشگاه های غیردولتی توسعه بیشتری پیدا نمایند، قوی تر شوند و بتوانند حتی از دانشگاه های دولتی بیشتر بپردازند، زیرا هیچ مانعی در پرداخت نیست و طبیعی است که هر کسی نگاهی به مسائل مدیریت این مجموعه ها داشته باشد می پذیرد که بخشی از مدیریت، مدیریت اقتصادی موسسه ها است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 231

به "فارس من، غلامی: دانشگاه های غیردولتی در پرداختی مزایای هیات علمی ها مختار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، غلامی: دانشگاه های غیردولتی در پرداختی مزایای هیات علمی ها مختار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید