علی دایی ، لیونل مسی؛ مجذوب کننده تر از همواره

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران: با وجود آنکه کریستیانو رونالدو خودش را به علی دایی رسانده و 109 گله شده، ولی به علت بازی های کمتر دایی در مقایسه با رونالدو، نام اسطوره فوتبال ایران همچنان در صدر بهترین گلزنان ملی تاریخ قرار گرفته است. امری که البته به زودی و شاید در همین شهریورماه از بین برود و رونالدو با گلزنی مجدد به تنهایی در صدر بهترین گلزنان تاریخ بازی های ملی قرار بگیرد.

علی دایی ، لیونل مسی؛ مجذوب کننده تر از همواره

به گزارش خبرنگاران، شاید علی دایی رقابت را به زودی به رونالدو واگذار کند، ولی رقابتش با مسی می تواند طولانی و البته مجذوب کننده تر باشد. لئو با گلی که بامداد امروز به اکوادور زد 76 گله شده و جایگاهش در بین بهترین گلزنان تاریخ ملی را تثیبت نموده است. فاصله او با علی دایی به قدری هست که بگردد گفت به اسطوره فوتبال ایران نخواهد رسید، ولی از آنجا که در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست شاید مسی هم در آینده ای نه چندان دور تهدیدی برای علی دایی باشد.

مسی 34 ساله برای رسیدن به رکورد علی دایی البته وقت چندان زیادی ندارد؛ درست است که موتور گلزنی اش این اواخر روشن شده و بیشتر برای تیم ملی آرژانتین گلزنی نموده، ولی با توجه به سن و سالش بعید است چندان توفیقی در این راه داشته باشد. به هر حال همین که نام مسی از این به بعد قرار است همردیف با رونالدو و علی دایی مطرح گردد خودش امری دوست داشتنی برای فوتبال ایران است.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1752

به "علی دایی ، لیونل مسی؛ مجذوب کننده تر از همواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی دایی ، لیونل مسی؛ مجذوب کننده تر از همواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید