شکست استقلال مقابل بوریرام در نیمه نخست

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران: استقلال در نیمه نخست دیدار مقابل بوریرام تایلند با یک گل مغلوب گردید.

شکست استقلال مقابل بوریرام در نیمه نخست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نیمه نخست دیدار بوریرام و استقلال در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 امروز (چهارشنبه) در استادیوم تاندر کاستل بوریرام شروع شد که نیمه نخست آن با رجحان یک بر صفر بوریرام پایان یافت. 2 تیم بازی را با احتیاط شروع کردند و مشغول محک یکدیگر بودند که شوت تیموریان به سمت دروازه بوریرام یخ بازی را آب کرد اما سیواراک توپ را مهار کرد. این شوک سبب شد تا تایلندی ها چند حمله را روی دروازه استقلال تدارک ببیند که نتیجه ای نداشت.

خسرو حیدری نخستین اخطاری این دیدار بود که در اواسط نیمه اول از سوی داور جریمه شد. بعد از دقایقی بازی بی هدف، بوریرامی ها 2 حمله خطرناک را روی دروازه استقلال تدارک دیدند. در اولین صحنه توپ از مقابل دروازه عبور کرد و همان توپ به ارسالی برای جاکافان تبدیل شد که ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت، بعد از آن هم دخالت صادقی و رحمتی توانست مانع از ایجاد موقعیت گلزنی برای سوکائو گردد.

استقلال در نیمه نخست تنها به تجمع در نیمه زمین خودی اکتفا کرد و همین موضوع به بوریرام فرصت داد تا حملات خود را به ویژه از سمت راست افزایش دهد. فرصتی که قلعه نویی و تیمش در اختیار بوریرام گذاشتند در دقیقه 37 این فرصت را به تایلندی ها داد تا به گل برسند. کرنر ارسالی از سمت چپ را اوسمار باربا، مدافع گلزن بوریرام در حالی که عمران زاده، صادقی و منتظری تنها نظاره گرش بودند، با ضربه سر وارد دروازه استقلال کرد تا در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت نتیجه کار یک بر یک مساوی گردد.

استقلال در ادامه کمی از لاک دفاعی بیرون آمد اما حملات 2 تیم گل دیگری نداشت و بازی با رجحان یک بر صفر بوریرام در نیمه نخست پایان یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 346

به "شکست استقلال مقابل بوریرام در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست استقلال مقابل بوریرام در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید