شمار درخواست پناهندگی در کانادا با وجود پاندمی کووید-19 در حال افزایش است!!

به گزارش بهترین مقاله، با وجود محدودیت های ایجاد شده برای سفر در کشورهای مختلف، تعداد درخواست های پناهندگی ثبت شده در کانادا به طور مداوم در حال افزایش است.

شمار درخواست پناهندگی در کانادا با وجود پاندمی کووید-19 در حال افزایش است!!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

جدیدترین ارقام از وزارت مهاجرت نشان می دهد که در ژوئن 1500 درخواست پناهندگی در کانادا ثبت شد که نسبت به 1400 درخواست ماه مه، افزایش داشت.

برای نخستین بار از آوریل- نخستین ماهی که به طور کامل محدودیت های سفر برای کاهش گسترش کووید-19 اعمال شد- درخواست های پناهندگی در فرودگاه ها ثبت شدند. همچنین چند درخواست در بنادر دریایی به ثبت رسید.

در عین حال تعداد افرادی که سعی داشتند به طور غیرقانونی وارد کانادا شوند و توسط پلیس فدرال متوقف شدند کمی بالا رفت. تعداد این افراد در ژوئن 32 نفر بود که نسبت به 21 نفر مه افزایش داشت.

در شرایط فعلی ، ماموران کانادایی افرادی که در نقاط عبور مرزی ظاهر می شوند را برمی گرداند و لب مرز هم تدابیری برای مقابله با پاندمی اتخاذ شده است.اما همچنان عده زیادی از متقاضیان پناهندگی از آمریکا با عبور غیرقانونی از گذرگاه های غیررسمی وارد کشور شده و تقاضای خود را برای پناهندگی ثبت می نمایند.

انتظار می رود با توجه رای دادگاه فدرال چهارشنبه مبنی بر عدم تطابق تفاهم کشور سوم امن بین کانادا و آمریکا ، این امکان وجود دارد در ماه های آینده تعداد افرادی که سعی می نمایند به طور غیرقانونی وارد کانادا بشوند تغییر کند.

بیش از 3 هزار نفر سال جاری سعی نموده اند به طور غیرقانونی از مرز آمریکا وارد کانادا شوند تا درخواست پناهندگی بدهند. تحت این توافق، آن ها در نقاط مرزی رسمی برگردانده می شوند.

با این حال این افراد هنوز می توانند وقتی وارد کانادا شدند درخواست پناهندگی خود را ثبت نمایند.

اما آن ماری مک دونالد قاضی دادگاه فدرال گفت این تفاهم با ضمانت زندگی، آزادی و امنیت ثبت شده در قانون، در تضاد هستند و از این رو باید لغو گردد.

تحت این توافق، کانادا می تواند افرادی را بازگرداند که در مرز این کشور با آمریکا وارد مرزهای زمینی می شوند. تحت این توافق کانادا حق دارد به آن ها بگوید که آن ها باید در آمریکا، کشوری که اول به آن رسیده اند، در جستجوی پناهندگی باشند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1192

به "شمار درخواست پناهندگی در کانادا با وجود پاندمی کووید-19 در حال افزایش است!!" امتیاز دهید

1 کاربر به "شمار درخواست پناهندگی در کانادا با وجود پاندمی کووید-19 در حال افزایش است!!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار درخواست پناهندگی در کانادا با وجود پاندمی کووید-19 در حال افزایش است!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید