سرپرست گل گهر: رفتارهای الهامی در شأن لیگ برتر نبود، او تمرکز تیم ما را به هم زد، بازی مهمی با پرسپولیس داریم

به گزارش بهترین مقاله، سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: رفتارهایی که سرمربی نساجی مازندران انجام داد، در شأن لیگ برتر نبود.

سرپرست گل گهر: رفتارهای الهامی در شأن لیگ برتر نبود، او تمرکز تیم ما را به هم زد، بازی مهمی با پرسپولیس داریم

حیدر افسری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال گل گهر سیرجان و نساجی مازندران و توقف چند دقیقه ای بازی به علت اخراج ساکت الهامی گفت: رفتار سرمربی نساجی تمرکز تیم ما را به هم زد. این رفتارها برازنده لیگ برتر نیست. بازیکنان نساجی، سرپرست و کادر فنی شان از دوستان ما هستند و ارتباط خوبی با مدیرعامل و مالک این باشگاه داریم، اما رفتارهای سرمربی نساجی (الهامی) درست نیست. حرکات او در شأن لیگ برتر نبود.

توقف چند دقیقه ای بازی روی تیم ما تأثیر گذاشت. وی با بیان این جمله توضیح داد: کنار زمین صحبت هایی انجام شد و رفتارهایی دیدیم که نمی توانیم بازگو کنیم. آن صحبت ها با ما نبود، اما رفتارهایی دیدیم که برازنده لیگ برتر نبود. دو امتیاز از دست دادیم و قطعا در آینده حسرت آن را خواهیم خورد.

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص ملاقات هفته چهارم با پرسپولیس که شنبه آینده برگزار می گردد، یادآور شد: بازی مهمی داریم، چون هر دو تیم برای سه امتیاز می آیند و نمی خواهند بازنده باشند. برای اینکه در کورس تیم های بالای جدول باشیم، احتیاج به پیروزی داریم.

افسری در خصوص اینکه آیا نقل وانتقالات گل گهر به سرانجام رسیده است، گفت: خیر، دنبال یک مهاجم خارجی هستیم و کادر فنی در حال آنالیز گزینه ها است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1890

به "سرپرست گل گهر: رفتارهای الهامی در شأن لیگ برتر نبود، او تمرکز تیم ما را به هم زد، بازی مهمی با پرسپولیس داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست گل گهر: رفتارهای الهامی در شأن لیگ برتر نبود، او تمرکز تیم ما را به هم زد، بازی مهمی با پرسپولیس داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید