سبزهای اروپا خواستار توزیع جدید مسئولیت ها بین بروکسل و اعضای اتحادیه اروپا شدند

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران: سبزهای مجلس اروپا بعد از برگزاری همه پرسی جدایی اسکاتلند از انگلیس خواستار توزیع مجدد مسئولیت ها بین بروکسل و کشورهای عضو اتحادیه اروپا و انتقال مسئولیت بیشتر به اعضاء شدند.

سبزهای اروپا خواستار توزیع جدید مسئولیت ها بین بروکسل و اعضای اتحادیه اروپا شدند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از روزنامه هندلز بلات بعد از برگزاری همه پرسی جدایی اسکاتلند از انگلیس حالا سبزهای اروپا خواهان بحث و تبادل نظر درباره تقسیم جدید مسئولیت ها بین کمیسیون اروپایی دربروکسل و کشورهای عضو این اتحادیه شدند.

سخنگوی سیاست مالی سبزها در مجلس اروپا در این باره اظهار داشته است که ما سبزها همیشه دوستدار مناطق و محله های قدرتمند در یک اروپای متحد بوده ایم. از این رو یک بحث غیر ایدئولوژیک درباره توزیع مسئولیت ها بین اروپا، دولت های عضو و منطقه ها معنی دار و مناسب است. این باید مقیاسی برای یک اروپای دموکراتیک تر و شایسته تر باشد.

وی اضافه نمود: بخصوص بخش ها و مناطق باید در هر کجا که ممکن است حقوق خودمختاری بیشتری دریافت نمایند.

روز پنج شنبه در اسکاتلند همه پرسی جدایی از انگلیس برگزار گردید که 55 درصد شرکت نمایندگان در همه پرسی به این جدایی رای منفی دادند. میزان مشارکت در این همه پرسی 85 درصد بود.

با وجود شکست همه پرسی جدایی اسکاتلند از انگلیس اما کاتالان ها در اسپانیا همچنان دربرگزاری رفراندوم جدایی از اسپانیا مصمم هستند. مجلس منطقه کاتالونیا با اکثریت بالا به این مسئله که در نهم نوامبر همه پرسی جدایی برگزار گردد رای مثبت داده است.

مایکل روت از سیاستمداران بلند پایه حزب سوسیال دموکرات در مجلس اروپا نیز اظهار داشته است: بحث ها درباره توزیع بهتر مسئولیت ها در اروپا نباید مبهم و ناملموس بلکه به صورت صحیح راهنمایی گردد. با نگاهی به آینده انگلیس در اتحادیه اروپا تا به حال هیچ پیشنهادی روی میز قرار ندارد که کدام تکالیف باید از سطح اتحادیه اروپا به سطح ملی منتقل گردد تا نتیجه بهتری برای شهروندان به دست آید.

سیاستمداران حزب ضد یوروی جایگزینی برای آلمان و دموکرات آزاد نیز تصمیم اسکاتلند برای باقی ماندن در انگلیس را همچنین به عنوان یک درخواست به بروکسل برای اینکه مسئولیت بیشتری را به دولت های عضو اتحادیه اروپا واگذار کند ارزیابی می نمایند.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 507

به "سبزهای اروپا خواستار توزیع جدید مسئولیت ها بین بروکسل و اعضای اتحادیه اروپا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبزهای اروپا خواستار توزیع جدید مسئولیت ها بین بروکسل و اعضای اتحادیه اروپا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید