زرینچه: امیدوارم روز بازی ایران و سوریه هوای مالزی بارانی نباشد، کی روش حق دارد سوریه را بزرگ کند

به گزارش بهترین مقاله، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: چنانچه روز بازی ایران و سوریه هوای مالزی بارانی نباشد بهتر است چون در آن صورت حریف بیشتر از این مسئله بهره خواهد برد.

زرینچه: امیدوارم روز بازی ایران و سوریه هوای مالزی بارانی نباشد، کی روش حق دارد سوریه را بزرگ کند

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

جواد زرینچه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره دیدار تیم ملی مقابل سوریه ایران و سوریه گفت: سوریه تیمی است که فوتبال را فیزیکی بازی می نماید و بازیکنانش از لحاظ قدرت بدنی در سطح خوبی قرار دارند.

وی اضافه کرد: مطمئنا تیم سوریه برای نباختن به مصاف ایران می آید و با ارائه بازی فیزیکی و درگیرانه به دنبال این خواهد بود که با حداقل امتیاز میدان را ترک کند. ملی پوشان باید منتظر یک بازی سخت و فیزیکی باشند و اگر شرایط جوی هوا هم خوب نباشد قطعا کار برای تیم ملی سخت تر هم خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه سوریه در بازی های قبل خود تیمی قدرتمند نشان داده است، توضیح داد: در گروه مان حریف راحت نداریم و تیمی مثل سوریه توانسته کره جنوبی را متوقف کند. آنها حتی پیروز به شکست چین در کشور خودش شدند کاری که ایران نتوانست انجام دهد.

زرینچه یادآور شد: با توجه به نتایجی خوبی که تیم ملی تا اینجای رقابت ها کسب نموده تیم های هم گروه برای توقف ایران انگیزه فراوانی دارند و همین موضوع کار ملی پوشان را در ادامه بازی ها سخت تر می نماید. به هر حال من امیدوارم روز بازی شاهد باران نباشیم چرا که این مسئله بیشتر به حریف یاری خواهد نمود تا به خود که همانا کسب حداقل امتیاز است برسد.

زرینچه در انتها راجع به اظهارات مکرر کی روش مبنی بر اینکه بازی با سوریه خیلی حساس است و حریف را بزرگ می نماید، توضیح داد: به نظر من ضروری است که کی روش مدام به این مسئله دامن بزند چرا که بازی با وریه واقعا سخت است و چه بسا اگر نتوانیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم شرایط برای رقبا بهتر خواهد شد. باید برای کسب 3 امتیاز راهی میدان شده و تمام توان مان را برای این کار به کار بگیریم تا ان شالله دست پر به تهران برگردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 446

به "زرینچه: امیدوارم روز بازی ایران و سوریه هوای مالزی بارانی نباشد، کی روش حق دارد سوریه را بزرگ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینچه: امیدوارم روز بازی ایران و سوریه هوای مالزی بارانی نباشد، کی روش حق دارد سوریه را بزرگ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید