رحیمی: مصرف بیش از یک میلیون و 500 هزار تعرفه در فارس

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/فارس استاندار فارس بیان نمود که تا ساعت 22 امشب، شمار تعرفه های مصرف شده در این استان بیش از یک میلیون و 500 هزار برگه بوده است.

رحیمی: مصرف بیش از یک میلیون و 500 هزار تعرفه در فارس

عنایت الله رحیمی شامگاه جمعه دوم اسفند در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه آمار اعلامی تعرفه، عدد قطعی نیست، گفت: مهلت اخذ رای در تمام حوزه های اخذ رای در استان فارس ساعت 22 به پایان رسید اما کسانی که در حوزه های اخذ رای هستند تا ساعت 23 فرصت رای دهی داشتند.

او ادامه داد: افرادی که در حوزه های اخذ رأی حضور داشته اند نسبت به اخذ رأی از این افراد اقدام می کنند و تا پایان ساعت 23 نسبت به اخذ رأی از افرادی که در حوزه ها هستند انجام خواهد شد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات شمار واجدان شرایط رای دادن بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر برآورد شده است.

به گفته رحیمی در حوزه انتخابیه شهرستان های شیراز و زرقان نیز یک میلیون و 350 هزار نفر واجد شرایط اخذ رأی هستند.

به گزارش خبرنگاران، گزارش ها حاکی از آغاز شمارش آرا در بعضی از حوزه های انتخابیه استان فارس است.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز نیز خاطرنشان کرده است که بعداز ظهر روز شنبه 3 اسفند آمارهای اولیه رسانه ای خواهد شد.

محمدرضا امیری با قدردانی از مشارکت مردم در این دوره از انتخابات و ضمن تاکید براینکه انتخابات در فارس بدون هیچ مشکل امنیتی اجرا شده است، تاکید کرد که اخبار موثق تنها از طریق رسانه های رسمی اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 800

به "رحیمی: مصرف بیش از یک میلیون و 500 هزار تعرفه در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: مصرف بیش از یک میلیون و 500 هزار تعرفه در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید