دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش میزبان کنکور سراسری

به گزارش بهترین مقاله، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش از برگزاری کنکور سراسری در این دانشگاه به عنوان حوزه اصلی آزمون اطلاع داد.

دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش میزبان کنکور سراسری

حسین خارا در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در رودسر از برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش به عنوان حوزه اصلی آزمون اطلاع داد.

وی اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش، پیش رو در برگزاری آزمون های سراسری و آزمون استخدامی کشور در نوبت صبح روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، آدینه و شنبه 29 مرداد تا اول شهریور به عنوان حوزه اصلی، کنکور سراسری را در شهرستان های رودسر و املش برگزار می نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش توضیح داد: در این ماراتن علمی تعداد 2 هزار و 518 داوطلب دو شهرستان را در خود جا داده که از این تعداد یک هزار و 97 داوطلب توسط آموزش و پرورش و یک هزار و 421 داوطلب از گروه های علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجه در این دانشگاه به رقابت می پردازند.

خارا مطرح نمود: قسمت ها ضد عفونی و فاصله جایگاه ها طبق بخشنامه سازمان سنجش پیش بینی شده و عوامل اجرایی نیز با رعایت پروتکل و شیوه های بهداشتی اتخاذ شده آماده برگزاری این آزمون هستند.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1237

به "دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش میزبان کنکور سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش میزبان کنکور سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید