دادستان نیویورک برای تحقیقات درباره امور اقتصادی ترامپ یاری خواست

به گزارش بهترین مقاله، دفتر دادستان ناحیه منهتن نیویورک که در حال حاضر تحقیقات درباره امور اقتصادی دونالد ترامپ را مدیریت می نماید بر اساس گزارش واشنگتن پست خواهان یاری متخصصان قضایی حوزه حسابداری به این تحقیقات شده است.

دادستان نیویورک برای تحقیقات درباره امور اقتصادی ترامپ یاری خواست

به نقل از بیزینس اینسایدر، سایروس آر. وانس، دادستان این منطقه تحقیقات اولیه مربوط به سال 2018 در مورد پرداخت حق السکوت به دو زنی که صحبت از داشتن رابطه با دونالد ترامپ قبل از رئیس جمهور شدنش داشتند، گسترش داده است.

گزارش شده که وانس حالا از شرکت FTI Consulting خواسته که به دنبال تعارضات در میان بعضی معاملات دارایی رفته و با دادستانها درباره اینکه آیا شرکت ترامپ ارزش بعضی از دارایی ها را به جهت کاستن از مالیاتها تغییر داده مشورت نمایند.

اوایل امسال میلادی وانس از یک قاضی خواست اسناد مالیاتهای پرداختی از سوی ترامپ برای مدت هشت سال با استناد به گزارشهای رسانه ای که عملکرد مجرمانه گسترده و طولانی مدت در شرکت ترامپ را شناسایی کردند، آنالیز کند. ترامپ علیه انتشار این اسناد در دادگاه جنگیده اما وانس نیز از آن موقع تا کنون ابعاد تحقیقات را گسترش داده است.

وانس اقدام به مصاحبه با بانکداران و بیمه نماینده هایی که برای رئیس جمهور کار می کردند در طی ماه جاری میلادی نموده است. بازرسان دفتر دادستانی با کارمندان دویچه بانک، بانک اصلی وام دهنده به ترامپ و همینطور کارمند بیمه نماینده اصلی او یعنی Aon صحبت نموده اند.

ترامپ اخیرا بابت ابعاد عظیم تحقیقات ضمناً نزدیک شدن خاتمه ریاست جمهوری اش اظهار نگرانی نموده است.

به گفته جیسون زیرکل، از کارمندان انجمن بازرسان تایید شده تقلب که با واشنگتن پست صحبت کرد، وانس ممکن است این شرکت را برای یاری به مقابله با هر گونه صحبت از وجود انگیزه سیاسی در این تحقیقات استخدام نموده باشد.

یک منبع که نخواست نامش فاش گردد به واشنگتن پست گفت، تحلیلگران FTI Consulting احتمالا تا کنون در راستای تحقیقات یک هیات منصفه عظیم بعضی از معاملات ترامپ را آنالیز نموده و به طور بالقوه می توانند در صورت ثبت اتهامات کیفری شهادت دهند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1435

به "دادستان نیویورک برای تحقیقات درباره امور اقتصادی ترامپ یاری خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان نیویورک برای تحقیقات درباره امور اقتصادی ترامپ یاری خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید