خبرنگاران 150 پروژه نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد

به گزارش بهترین مقاله، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 150 پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان وجود دارد که نیازمند 750 میلیارد تومان اعتبار است.

خبرنگاران 150 پروژه نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد

فرزاد فتاحی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان قوچان اضافه کرد: از این تعداد 90 پروژه هدف گذاری شده که امیدواریم 20 پروژه تا دهه فجر امسال به بهره بردار برسد.

وی بابیان اینکه بیشتر پروژه ها پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد دارند اما محدودیت منابع مانع اتمام آن ها شده است ادامه داد: تا به امروز 17 پروژه ورزشی نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شده و آمادگی واگذاری پروژه های نیمه تمام و تعمیری را به بخش خصوصی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اگر واگذاری و مشارکت با بخش خصوصی بیشتر گردد فرایند رو به رشدی در زیرساخت ها ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 84 نفر با سابقه پنج تا 15 سال در ادارات ورزش و جوانان استان هستند که می توانستند در سال های قبل تبدیل شرایط شوند اضافه کرد: بخشی از نیروها در مجموعه بدنه ورزشی مشغول کار می باشند که از نظر قانونی توجیه داشته و حقوق آن ها از هیات های ورزشی تأمین می گردد اما بخشی در بدنه ادارات تابعه شهرستان و اداره کل مشغول فعالیت بوده اند که از نظر قانونی هیچ توجیهی برای پرداخت حقوق آن ها وجود ندارد و باید اخراج یا تبدیل شرایط شوند.

فتاحی ادامه داد: برای تبدیل شرایط شرایط قانونی وجود ندارد اما با استانداری و کمیته نظارتی سازمان بازرسی مکاتبه ای انجام شده تا شرایط پرداختی ها به صورت قانونمند انجام گردد.

وی با اشاره به اهدای ست های ورزشی توسط وزیر ورزش و جوانان با پیگیری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی به خانه های ورزش روستایی این شهرستان گفت: بیشترین خانه های ورزش روستای استان در قوچان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: سال گذشته 160 خانه ورزش روستایی در استان به بهره برداری رسید که برای امسال نیز تا به امروز 25 خانه ورزش افتتاح و تا انتها سال این تعداد به 100 واحد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه کشتی در کالبد و خون جوانان قوچان وجود دارد ادامه داد: سال گذشته یک میلیارد تومان برای احداث گود کشتی در این شهرستان در نظر گرفته شد که در حال حاضر تجهیزات آن خریداری و در قوچان دپو شده است.

در این مراسم از خدمات اسماعیل حاجی آبادی رییس قبلی اداره ورزش و جوانان قوچان قدردانی و محمد شایگان به عنوان سرپرست این اداره معرفی گردید.

شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری شمال غربی مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1271

به "خبرنگاران 150 پروژه نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 150 پروژه نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید