خبرنگاران کمبود 20 معلم در مدارس ابتدایی آستارا

به گزارش بهترین مقاله، آستارا - خبرنگاران - مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: در سال تحصیلی جدید با کمبود 20 معلم در مقطع ابتدایی این شهرستان روبرو هستیم و این کاستی به وسیله بکارگیری معلمان حق التدریسی جبران خواهد شد.

خبرنگاران کمبود 20 معلم در مدارس ابتدایی آستارا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

سجاد موسوی سه شنبه در نشست خبری در ساختمان قدیمی آموزش و پرورش آستارا اظهار کرد: علاوه بر معلمان حق التدریسی از ظرفیت مدیران، معاونان مدارس و معلمان نهضت نیز در زمینه تدریس استفاده خواهد شد.

وی اعلام کرد: سال تحصیلی جدید از 15 شهریور با 309 کلاس ابتدایی شروع می شود و مدارس شهرستان طی روزهای آینده به طور کامل ضدعفونی خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد دانش آموزان ثبت نام کننده در بعضی از مدارس ابتدایی آستارا به دلیل قرار دریافت در مرکز شهر بسیار زیاد است و آموزش و پرورش این شهرستان در سال های آینده دو شیفته شدن بعضی از مدارس را در دستور کار خود قرار می دهد.

مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: 126 کلاس دوره اول و 112 کلاس دوره دوم دبیرستان در سال تحصیلی جدید فعال می شود و در این مقاطع با کمبود معلم روبرو نیستیم و کتب درسی مدارس به زودی توزیع می شود.

وی ادامه داد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان حذف بخاری نفتی و جایگزینی پکیج و شوفاژ در مدارس روستاهای آق مسجد، دگیرمانکشی، سیج، گیلده، خان حیاطی، کوته کومه، میه کومه، گرده کری لاتون و شونده کش کانرود آستارا را شروع نموده است و تا انتها سال به انجام می رسد.

18 هزار دانش آموز در سال تحصیلی گذشته در 150 مدرسه آستارا مشغول تحصیل علم بودند.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت با 2 بخش و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1202

به "خبرنگاران کمبود 20 معلم در مدارس ابتدایی آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمبود 20 معلم در مدارس ابتدایی آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید