خبرنگاران ویروس کرونا مانع فعالیت های مالی در کهگیلویه وبویراحمد نشود

به گزارش بهترین مقاله، یاسوج- خبرنگاران- معاون مالی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از دستگاه ها و اعضای ستاد تسهیل و رونق فراوری در استان خواست ضمن همکاری با متولیان امر برای کنترل و مقابله با شیوع و گسترش ویروس کرونا و همچنین رعایت نکات بهداشتی و توصیه های پزشکی در این زمینه اما در عین حال نباید شیوع این بیماری مانع از فعالیت های مالی و تعلل در فرایند چرخه فراوری و اشتغال در استان گردد.

خبرنگاران ویروس کرونا مانع فعالیت های مالی در کهگیلویه وبویراحمد نشود

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حشمت الله صمیمی عصر امروز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل کهگیلویه وبویراحمد گفت: بدون شک سلامت و مقابله با این ویروس اولویت نخست مسئولان و متولیان امور اجرایی در استان است اما نباید از وجود مسائل و موانع فرا روی صنعتگران، سرمایه گذاران و فراوریکنندگان غفلت کرد.

معاون مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید نمود همه دستگاه های اجرایی و مدیران بانک های عامل در استان ملزم به رعایت و اجرای مصوبات و دستورالعمل های مربوط به کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری در استان هستند.

صمیمی دوست گفت: توجه به برنامه ها، دستورالعمل ها و قانون سرمایه گذاری و عبور از قوانین و سخت گیری های بی مورد باید در دستور کار مسئولان و برنامه ریزان مالی در استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه همچنان از مهمترین مسائل کشور بحث فراوری و اشتغال است، تاکید نمود: باید همه ظرفیت ها برای رونق فراوری و اشتغال بکار گرفته گردد و در فرایند اجرای پفراینده ها و پرداخت وام ها از سوی ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری هیچ گونه کم کاری قابل توجیه و پذیرفتنی نیست.

صمیمی دوست برتعامل و همکاری بیشتر بانک های عامل با صاحبان طرح های مالی و متقاضیان سرمایه گذاری تاکید نمود و اضافه کرد: بعضی بانک های عامل همکاری خوبی دارند اما بعضی بانک ها همچنان به دنبال بهانه و سختگیری های بی مورد در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان هستند.

در این نشست همچنین مسائل 13 واحد فراوریی با حضور صاحبان این واحدها آنالیز و راهکارهای برطرف مسائل و موانع فراروی انها نیز ارائه شد.

صمیمی دوست توضیح داد: پیگیری بند الف تبصره 18، تامین تسهیلات، آماده کردن زیرساخت های آب، برق، راه وموضوع گمرک از جمله مسائل این واحدهای فراوریی بود.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: با کوشش و پیگیری های اجرا شده شرایط استان در دریافت تسهیلات بند الف تبصره 18 تا حدودی رضایت بخش است.

وی تاکید نمود: سال گذشته در بخش کشاورزی 39 طرح پیروز به دریافت یارانه به مبلغ 22.5 میلیارد ریال شدند.

معاون مالی استاندار با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد جز استان های برتر در جذب یارانه بانکی است، مطرح کرد: در زیرساخت بخش کشاورزی مبلغ 11.6 میلیارد ریال اعتبار تخصیص و پرداخت شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 820

به "خبرنگاران ویروس کرونا مانع فعالیت های مالی در کهگیلویه وبویراحمد نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ویروس کرونا مانع فعالیت های مالی در کهگیلویه وبویراحمد نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید