خبرنگاران ونزوئلا واکسن کوبایی علیه کرونا را فراوری خواهد نمود

به گزارش بهترین مقاله، مادرید- خبرنگاران- دلسی رودریگز معاون رئیس جمهوری ونزوئلا بیان کرد این کشور یکی از واکسن های ساخت کوبا علیه بیماری کرونا را فراوری خواهد نمود .

خبرنگاران ونزوئلا واکسن کوبایی علیه کرونا را فراوری خواهد نمود

به گزارش روز آدینه خبرنگاران به نقل از تلویزیون ونزوئلا ، رودریگز که این بیانات را در جریان بازدید از کارخانه ای که به فراوری واکسن خواهد پرداخت ، گفت ادامه داد :در حالی که دنیا واقعا درگیر یک فرایند نفرت انگیز نابرابری در دسترسی مردم به واکسن بسر می برد ، کوبا نمونه ای از همبستگی است .

رودریگز گفت که وزارت بهداشت با همکاری مقامات کوبایی ، آخرین تعدیلات شرکت سوسیالیست فراورینماینده داروهای بیولوژیکی را برای فراوری واکسن آبدالا یکی از دو واکسنی که دولت کوبا در حال توسعه آن است ، انجام خواهیم داد .

وی از سوی دیگر اعلام داشت که در هفته های آینده ، آزمایشات فاز سوم این واکسن در ونزوئلا شروع خواهند شد و در حال حاضر چندین داوطلب نیز دارند .

معاون رئیس جمهوری ونزوئلا که نگرش انحصاری بسیاری از کشورها در خصوص خریداری واکسن و به ضرر کشورهایی که کمترین منابع را برای دستیابی به آنها دارند را محکوم کرد گفت :همبستگی و همکاری به خودی خود می تواند با کووید 19 مبارزه کند و به پیروزی برسد ، ما باید متحد شویم و کوشش های خود را متمرکز کنیم .

داگوبرتو رودریگز سفیر کوبا در ونزوئلا که در این بازدید ، معاون رئیس جمهوری را همراهی می کرد نیز به نوبه خود خاطرنشان ساخت که تحریم های بی رحمانه امپریالیسم علیه دو کشور ، وادار به تقویت هر چه بیشتر روابط برادری و دوستی می نمایند .

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1598

به "خبرنگاران ونزوئلا واکسن کوبایی علیه کرونا را فراوری خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ونزوئلا واکسن کوبایی علیه کرونا را فراوری خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید