خبرنگاران مربی تیم فوتبال پدیده: اعتراض پرسپولیس به چمن ورزشگاه حاشیه سازی بود

به گزارش بهترین مقاله، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: شرایط زمین ورزشگاه امام رضا (ع) از پیش مشخص شده نبود و اعتراض به آن حاشیه سازی بود.

خبرنگاران مربی تیم فوتبال پدیده: اعتراض پرسپولیس به چمن ورزشگاه حاشیه سازی بود

به گزارش خبرنگاران، محمد نوازی در مورد اعتراض پرسپولیسی ها به زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: اصلا در مورد زمین و هوا شرایط از پیش مشخص شده نبود. افشین پیروانی، حمید مطهری و یحیی گل محمدی قبل از بازی با کفش شخصی به زمین رفتند و حاشیه درست کردند.

وی ادامه داد: باز هم تکرار می کنم این شرایط از پیش مشخص شده نبود. ما خودمان هم فقط بازی به بازی در این ورزشگاه حضور پیدا می کنیم. این بهانه است. یک جلسه هم در این ورزشگاه تمرین نداشتیم.

وی افزود: ما مسئول زمین نیستیم. داور می توانست بازی را برگزار نکند اما تایید شد. ما مسئله ای بابت زمین نداشتیم و این مسائل حاشیه بود. ما تیم جوانی داریم و مسائل به نحوی است که ذهنمان درگیر زمین چمن نمی شود.

مربی تیم فوتبال پدیده در مورد شرایط مدیریت این باشگاه شرح داد: الان زیر نظر هیات فوتبال کار می کنیم و در نیم فصل بازیکنان خوبی از ما جدا شدند.

وی افزود: حتی در بازی با پرسپولیس حسین مهربان و احسان حسینی را نداشتیم. با سختی ها کنار آمدیم و تیم ما به آرامش کامل رسیده است. ما در 4 بازی اخیر بازنده نبودیم.

نوازی در مورد اعتراض پرسپولیسی ها به بازی کردن امیرحسین فلاحیان شرح داد: مجوز بازی فلاحیان را فدراسیون صادر کرد. او چگونه چهار بازی برای ما انجام داده است؟ این مسائل حاشیه ای است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1589

به "خبرنگاران مربی تیم فوتبال پدیده: اعتراض پرسپولیس به چمن ورزشگاه حاشیه سازی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی تیم فوتبال پدیده: اعتراض پرسپولیس به چمن ورزشگاه حاشیه سازی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید