خبرنگاران مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به 197 نفر رسید

به گزارش بهترین مقاله، زاهدان- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به 197 نفر رسید.

خبرنگاران مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به 197 نفر رسید

دکتر محمد هاشمی شهری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 133 نفر از کل مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، 44 نفر به دانشگاه علوم پزشکی زابل و 20 نفر به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص دارد.

وی تعداد فوتی های ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان را 16 مورد مطرح نمود و اضافه کرد: در خانه ماندن بهترین راه چاره برای مقابله با ویروس کروناست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه هم اینک بیش از چهار هزار نفر کادر بهداشت و درمان این دانشگاه در امر پیشگیری و مقابله با این ویروس فعالیت دارند توضیح داد: از مردم عزیز در خواست داریم با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن تلاشگران و جهادگران عرصه سلامت را در مهار ویروس کرونا کمک نمایند.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار دریافت در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده است.

شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 910

به "خبرنگاران مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به 197 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به 197 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید