خبرنگاران قالیباف از شهرک صنعتی جنوب تهران بازدید کرد

به گزارش بهترین مقاله، تهران- خبرنگاران- رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت های میدانی خود سرزده به شهرک صنعتی شمس آباد در شهرستان ری رفت و از نزدیک در جریان مسائل این شهرک نهاده شد.

خبرنگاران قالیباف از شهرک صنعتی جنوب تهران بازدید کرد

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی مجلس، محمدباقر قالیباف امروز - آدینه - در ابتدای این نظارت میدانی به یک واحد فراوریی برش سنگ تایل رفت که به علت خام فروشی و بی توجهی به ارزش افزوده این صنعت و همچنین وجود شبکه های رانتی صادرات سنگ خام به حالت نیمه تعطیل درآمده بود.

وی در دومین بازدید خود در شهرک صنعتی شمس آباد از کارخانه فراوری پروفیل های پیشرفته در و پنجره بازدید کرد که بانک آن را به تعطیلی کشانده بود. این واحد فراوریی از سال 92 با وجود پیشرفته ترین دستگاه ها بدون استفاده مانده و کارگران آن بیکار شده اند.

رییس مجلس در گفت وگو با فراوریکنندگان این واحد فراوریی، اجرای قوانین تسهیل کننده بانکی و بخگرددگی جرایم تامین اجتماعی مصوب مجلس یازدهم را پیگیر شد.

سومین بازدید امروز قالیباف از کارخانه فعال جهان کریستال بود که یکی از واحدهای فراوری فعال و پیشرو در صنعت فراوری کریستال در کشور است که محصول خود را به ده ها کشور جهان صادر می نماید.

این کارخانه برای توسعه بخش های فراوریی و صادرات بیشتر محصولاتبا مشکل ترخیص مواد اولیه لازم و همچنین تسهیل فرایندهای تجاری و مبادلاتی روبه روست.

رییس مجلس در خاتمه این نظارت میدانی در جمع صنعتگران گفت: برای پیشرفت فراوری و اشتغال، حذف قوانین زائد و دست وپاگیر در دستورکار مجلس است و مجلس مصمم است تا با حضور در میدان، موانع فراوری کارگاه های کوچک و متوسط را حذف کند تا مقدمات کاهش بیکاری و رشد مالی با فعالیت های همین کارگاه های فراوریی کوچک و متوسط فراهم گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1471

به "خبرنگاران قالیباف از شهرک صنعتی جنوب تهران بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قالیباف از شهرک صنعتی جنوب تهران بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید