خبرنگاران رسن: می خواهم در پرسپولیس بمانم

به گزارش بهترین مقاله، تهران- خبرنگاران- هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: دوست دارم حضورم در این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

خبرنگاران رسن: می خواهم در پرسپولیس بمانم

بشار رسن پیس از بازگشت به ایران، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم دلم تنگ شده بود و خوشحالم که این جا هستم. این تعطیلی و دوری خیلی طولانی شد و الان لحظه شماری می کنم تا جواب آزمایش ها بیاید تا مجوز حضور در تمرین صادر شود و دوباره بازیکنان را ببینم و با پرسپولیس تمرین کنم فقط حیف که تماشاگران نمی توانند به ورزشگاه بیایند.

وی درباره حضور در باشگاه اضافه کرد: در روزهای گذشته، مهدی رسول پناه و حسین خبیری هم برای حل مشکل سفرم به ایران و هم مسایل مالی خیلی پیگیری کرده و مرتب در تماس بودند. هر دو مشکل را هم حل کردند که از این بابت از مدیر باشگاه و همکارانشان تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: از ابتدا قرار بود بعد از بازگشت به تهران در اولین فرصت به باشگاه بیایم. بخشی از مطالبات خودم را دریافت کردم و طبق قرار، بخش دیگری را هم هفته بعد دریافت می کنم و مسئله ای از این بابت نیست. در این میان فرصتی شد که خود رسول پناه را هم ببینم تا بابت پیگیری ها و پیگیری کارها و حل مشکل، تشکر کنم.

رسن همچنین درباره انتشار مصاحبه ای از وی مبنی بر این که فصل آینده در پرسپولیس نمی ماند، خاطر نشان کرد: هرگز چنین حرفی را در مصاحبه هایم نزده ام. چه کسی می داند که چه می شود؟ علاقمند به ادامه حضور در پرسپولیس هستم. بخشی از بهترین خاطرات زندگی فوتبالی ام با پیراهن پرسپولیس و هواداران بود ولی همان طور که در این جلسه هم مطرح شد فعلا باید تمام فکر و ذکر خودمان را روی لیگ برتر و بعد هم لیگ قهرمانان بگذاریم.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1071

به "خبرنگاران رسن: می خواهم در پرسپولیس بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسن: می خواهم در پرسپولیس بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید