خبرنگاران تعداد فوت شدگان بر اثر کرونا در قوچان به هفت تن رسید

به گزارش بهترین مقاله، مشهد- خبرنگاران- سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: شب گذشته یکی از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان فوت کرد و بدین ترتیب تعداد فوت شدگان بر اثر این بیماری در این شهرستان به هفت تن رسید.

خبرنگاران تعداد فوت شدگان بر اثر کرونا در قوچان به هفت تن رسید

داوود خوش شکن ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: طی 48ساعت گذشته آزمایش چهار تن دیگر از بیماران مشکوک به کرونا مثبت اعلام شد که آمار مبتلایان تا این لحظه را به 47 تن افزایش داده است.

وی یادآور شد: 6 نفر از کادر درمانی بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان هم به این بیماری مبتلا شده اند که همه این افراد قرنطینه خانگی هستندو تنها یک نفر در بیمارستان بستری است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: هم اکنون 11 نفر در بخش ایزوله بیمارستان قوچان بستری هستند که آزمایش کرونای 3 نفر از آنها مثبت اعلام شده است.

افزون بر 75 درصد جمعیت 6 میلیون و 400 هزارنفری خراسان رضوی در قالب 12 شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 25 درصد دیگر جمعیت این استان زیر پوشش خدمات دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت جام، تربت حیدریه و نیشابور هستند.

تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در استان خراسان رضوی به هزار و 438 نفر رسید که از این تعداد 869 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی دیگر در این استان هستند.

شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 909

به "خبرنگاران تعداد فوت شدگان بر اثر کرونا در قوچان به هفت تن رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد فوت شدگان بر اثر کرونا در قوچان به هفت تن رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید