خبرنگاران اتاق بازرگانی بوشهر 13.5 میلیارد ریال به دانشگاه پزشکی این استان یاری کرد

به گزارش بهترین مقاله، بوشهر- خبرنگاران- رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر گفت: این اتاق در قالب پویش نفس تا به امروز 13.5 میلیارد ریال در قالب سه محموله به دانشگاه علوم پزشکی این استان یاری نموده است.

خبرنگاران اتاق بازرگانی بوشهر 13.5 میلیارد ریال به دانشگاه پزشکی این استان یاری کرد

خورشید گزدرازی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: افزون بر این محموله ها، اتاق بازرگانی استان بوشهر اقدام به تامین یک سری تجهیزات و ملزومات بهداشتی و درمانی اهدایی نیز نموده است.

وی اضافه نمود: با شیوع بیماری کرونا درجهان و کشور می طلبید همه ارکان نظام شامل بخش خصوصی، مردم، فعالان بخش اجتماعی و مالی و دولت در کنار هم قرار بگیرند و با تجهیز کادر درمان این ویروس را شکست دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر گفت: اتاق بازرگانی با سابقه و پیشگامی که برای اجرای مسئولیت های اجتماعی داشت در قالب جلسه دولت و بخش خصوصی همزمان با سراسر کشور برای جمع آوری یاری های نقدی و غیرنقدی فعالان بخش مالی اقدام به تشکیل پویش نفس کرد و در این راستا گام های موثری تا به امروز در استان برداشته شده است.

گزدرازی اضافه نمود: فعالان بخش مالی استان بوشهر کوشش کردند در این مدت احتیاجمندی های کادر درمان را تامین نمایند که در این ارتباط تا به امروز 23هزار و 500 عددماسک ان 95، 6 هزار ژل، 15دستگاه اکسی متر ثابت، 42 دستگاه تب سنج، 2هزار و 200 دست لباس پرستاری پی پی ایی، 2هزار عدد شیلد صورت، گان، دستگاه های اکسیژن ساز اتاق ای سی یو ، اکسی مترهای انگشتی و مانیتورهای اتاق آی سی یو تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین 10 دستگاه تنفس مصنوعی ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) و یک سری هدایایی از دوستان خود از کشور چین نیز جذب کردیم که بزودی در قالب چهارمین مرحله در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد.

گزدرازی گفت: اتاق بازرگانی استان بوشهر همچنان آماده است که احتیاجمندی های بخش درمان را دریافت و نسبت به تامین آنها اقدام کند.

وی تاکید نمود: اتاق بازرگانی تهدید بیماری کرونا را یک فرصت برای تامین تجهیزات درمانی مورد احتیاج استان بوشهر اعلام کرد.

گزدارزی یادآور شد: افزون براین با توجه به احتیاج استان به ماسک و ژل ضد عفونی نماینده یک سری از صنایع استان بودند که آمادگی فراوری داشتند و با توجه به اینکه سال 98 فرصتی برای دریافت تسهیلات نبود اتاق بازرگانی به یکی از واحدهای صنعتی استان 200 میلیون تومان سرمایه در گردش به صورت قرض الحسنه پرداخت کرد.

وی اضافه نمود: همچنین 50 میلیون تومان نیز به اداره کل فنی و حرفه ای استان که بسیاری از کارگاه های فراوری ماسک را در استان مدیریت می نماید به عنوان سرمایه در گردش و به صورت قرض الحسنه پرداخت شده است.

گزدرازی ادامه داد: با توجه به پویش نفس همکاری اتاق بازرگانی بوشهر و ایران همیشه برای برطرف احتیاجهای بخش بهداشت و درمان همچنان ادامه دارد

منبع: ایرنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 942

به "خبرنگاران اتاق بازرگانی بوشهر 13.5 میلیارد ریال به دانشگاه پزشکی این استان یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتاق بازرگانی بوشهر 13.5 میلیارد ریال به دانشگاه پزشکی این استان یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید