حکیمی پور: اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی باید جوابگو باشند، فراکسیون امید عملکرد مناسبی در مجلس دهم نداشته است

به گزارش بهترین مقاله، دبیرکل حزب اراده ملت گفت: اصلاح طلبان برای حمایت از دولت روحانی باید جوابگو باشند و تاوان آن را خواهند داد. هر فرد اصلاح طلب یا اصولگرایی که مسئولیتی را برعهده می گیرد، باید جوابگوی عملکرد خود باشد.

حکیمی پور: اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی باید جوابگو باشند، فراکسیون امید عملکرد مناسبی در مجلس دهم نداشته است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

احمد حکیمی پور، دبیرکل حزب اراده ملت ایران در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، پیرامون ساز و کار انتخاباتی احزاب اصلاح طلب برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نظر غالب جریان اصلاحات این است که با بقیه جریان های سیاسی ائتلافی صورت نگیرد.

وی اضافه نمود: در حال حاضر پیرامون نامزدها و لیست های انتخاباتی برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصمیماتی صورت نگرفته است. باید مجلس کارآمد در راس امور قرار بگیرد که موضوعات را به جای حل توجیه نکند.

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: اصلاح طلبان برای حمایت از دولت روحانی باید جوابگو باشند و تاوان آن را خواهند داد. هر فرد اصلاح طلب یا اصولگرایی که مسئولیتی را برعهده می گیرد، باید جوابگوی عملکرد خود باشد.

وی اضافه نمود: فراکسیون امید تعداد قابل ملاحظه ای از کرسی های مجلس را در اختیار دارد ولی نتوانسته عملکرد مناسبی در مجلس دهم داشته باشد و انتقاداتی نیز به عملکردشان وارد است اما تعدادی از نمایندگان فراکسیون امید به صورت فردی در مجلس پیروز عمل نموده اند.

حکیمی پور در مورد احزاب جوابگو، بیان داشت: یکی از راهکار ها برای جوابگویی احزاب برقراری حکمرانی حزبی است، متاسفانه شاهد هستیم جناح های مختلف برای مردم نتوانسته اند تفاوت هایی را رقم بزند؛ باید نامزد های انتخاباتی از مجرای احزاب جوابگو انتخاب شوند. اگر قانون حکمرانی حزبی در مجلس به تصویب رسیده بود، ما امروز شاهد حضور این تعداد ثبت نام نماینده در انتخابات مجلس نبودیم.

وی ادامه داد: در فضای حاکم جناح های سیاسی از هر موردی، یک مسئله سیاسی می سازند و برای تخریب یکدیگر استفاده می نمایند. رفتارهای جناحی سبب نابودی سرمایه های انقلاب می گردد و باید کمی به مسائل نگاه ملی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 632

به "حکیمی پور: اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی باید جوابگو باشند، فراکسیون امید عملکرد مناسبی در مجلس دهم نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکیمی پور: اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی باید جوابگو باشند، فراکسیون امید عملکرد مناسبی در مجلس دهم نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید