حمایت نخست وزیر مالزی از مواضع جدید عمران خان

به گزارش بهترین مقاله، نخست وزیر مالزی با حمایت از عمران خان گفت: انسان بی عیب و خطا نیست و می تواند با توجه به مصالح کشور سخنش را تغییر دهد.

حمایت نخست وزیر مالزی از مواضع جدید عمران خان

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای آر وای نیوز، مهاتیر محمد نخست وزیر مالزی با حمایت از مواضع عمران خان نخست وزیر پاکستان گفت: هیچ سیاستمداری کامل نیست و ممکن است اشتباه کند، مهم این است که انسان بعد از فهمیدن اشتباهاتش آنها را انجام ندهد و با تغییر موضع خود به نفع مردم کار کند.

وی توضیح داد: در مالزی نیز گاهی ما با تغییر سخنان خود کوشش می کنیم که به نفع مردم کار کنیم و این گونه اتفاقات عادی است.

مهاتیر محمد اضافه نمود: دست برداشتن از سخنان غلط نشان دهنده ضعف شخصیت انسان نیست وبلکه این کار خوبی است که همه سیاستمداران باید آن را انجام دهند.

نخست وزیر مالزی با حمایت از همتای پاکستانی خود گفت: سخن عمران خان در مورد تغییر دیدگاههایش در صورت لزوم اشتباه نیست و این اتفاق باید رخ بدهد تا پاکستان پیشرفت کند.

این در حالی است که احزاب اپوزیسیون پاکستان با انتقاد از سخنان عمران خان در مورد تغییر بعضی مواضع در صورت لزوم گفتند: این نشان دهنده ضعف عمران خان است و او شکست را پذیرفته است.

عمران خان درسومین سفر خارجی خود به مالزی رفته و با مهاتیر محمد دیدار و مصاحبه کرد، وی تاکید نموده بود برای استفاده از تجربیات مهاتیر محمد به مالزی سفر می نماید.

رئیس حزب تحریک انصاف با مثبت ارزیابی کردن سفرش تاکید نمود: ما به تجربیات کشورهایی چون چین و مالزی نیاز داریم تا بتوانیم با فساد مالی کشورمان مبارزه کنیم و حق مردم را به آنان بازگردانیم.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 482

به "حمایت نخست وزیر مالزی از مواضع جدید عمران خان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت نخست وزیر مالزی از مواضع جدید عمران خان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید