حل شدن مشکل اعزام ملی پوشان سرباز هندبال برای قهرمانی آسیا

به گزارش بهترین مقاله، مشکل ملی پوشان سرباز هندبال برای همراهی تیم ملی جهت شرکت در قهرمانی آسیا حل شد.

حل شدن مشکل اعزام ملی پوشان سرباز هندبال برای قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران، در جلسه علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال با سرتیپ دوم سید کمال پیمبری، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح و سرهنگ موذنی مشکل اعزام ملی پوشان سرباز برای مسابقات قهرمانی آسیا حل شد. در این نشست سرتیپ پیمبری قول حل مشکل ملی پوشان سرباز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی پیش رو را به رییس فدراسیون داد تا بدون مسئله ای تیم ملی را در این مساباقت همراهی کنند.

ابتدا سید کمال پیمبری با اشاره به ظرفیت نیروهای مسلح اضافه کرد:حضور بیش از 400 هزار نفر در قالب نیورهای مسلح اعم از ارتش ، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی پتانسیل بالقوه ای برای حضور فدراسیون های ورزشی از جمله هندبال فراهم کرده که نمی توان به سادگی از آن گذشت. رشته هندبال هم برای افزایش سطح آمادگی جسمانی سربازان و کارکنان نیروهای مسلح مفید بوده و می تواند جذاب باشد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود بیان نمود: با تصویب قانون جدید مهارت آموزی این تعداد سرباز و اختصاص بیش از 40 هزار نفر برای امر تربیت بدنی و ورزش فرصت خوبی برای هندبال مهیاست تا از این ظرفیت استفاده کند و مجموعه سخت افزاری و نرم افزاری نیروهای مسلح آمادگی همه گونه همکاری را با فدراسیون هندبال دارد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هم با ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست گفت : فدراسیون هندبال و به طور کلی ورزش هندبال به عنوان مادر ورزش های توپی می تواند با تعامل بهتر با تربیت بدنی نیروهای مسلح زمینه تکاپوی بیشتر در این رشته را فراهم سازد.

امیر حسن پور، نایب رئیس فدراسیون هم از ظرفیت های هندبال در بخش آموزش و در اختیار قرار دادن مربیان و مدرسان برای جامعه نیروهای مسلح خبر داد و گفت : از این فرصت جهت آموزش هندبال به مهارت های ویژه نیروهای مسلح باید استفاده کرد و زمینه این همکاری کاملا آماده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 589

به "حل شدن مشکل اعزام ملی پوشان سرباز هندبال برای قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل شدن مشکل اعزام ملی پوشان سرباز هندبال برای قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید