جنجال شهربانو منصوریان برای بازگشت سجاد غریبی، هالک ایرانی به رینگ

به گزارش بهترین مقاله، 24 ساعت از مسابقه بوکس سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی با جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستانی گذشته است. مسابقه ای که در شش راند دو دقیقه ای برنامه ریزی شده بود، اما با ناک اوت شدن سجاد غریبی در همان دو دقیقه اول پرونده اش بسته شد. حالا این شکست واکنش های اعتراضی و انتقادی گسترده ای را برای هالک جنجالی ایرانی در پی داشته است.

جنجال شهربانو منصوریان برای بازگشت سجاد غریبی، هالک ایرانی به رینگ

به گزارش خبرنگاران، اما در مقابل انتقاد ها، شهربانو منصوریان ویدیویی در حمایت از سجاد غریبی منتشر کرده است. ویدیویی که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و این گونه به نظر می رسد که شهربانو منصوریان قصد گرفتن ماهی از آب گل آلود را دارد.

او در این ویدیو می گوید که ویدیوی مسابقه سجاد غریبی را دیده و به عقیده اش ترس هالک ایرانی از برخورد مشت ها به صورت اش، باعث باخت او شده است.

شهربانو منصوریان بعد به باشگاه خودش اشاره می کند و تضمین می دهد که اگر سجاد غریبی یک هفته در باشگاه او تمرین کند، می تواند در مسابقات جهانی، آسیایی، یا همین مسابقاتی که می رود و شرکت می کند، پیروز خارج شود. این حمایت و تشویق حالا با واکنش کاربران فضای مجازی روبرو شده است.

بیوگرافی شهربانو منصوریان

شهربانو منصوریان متولد 1364 در سمیرم اصفهان است و سابقه فعالیت 20 ساله در رشته های رزمی را دارد، او تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش (سهیلا و الهه) در ووشو به دست آورده است.

او از 9 سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شده و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است.

شهربانو منصوریان هشت مدال طلای جهانی، دو نشان طلا و یک نشان نقره آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش ساندا به دست آورده است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 2119

به "جنجال شهربانو منصوریان برای بازگشت سجاد غریبی، هالک ایرانی به رینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال شهربانو منصوریان برای بازگشت سجاد غریبی، هالک ایرانی به رینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید