جزئیات توافق برای اولین اکران محمد رسول الله(ص) در اروپا

به گزارش بهترین مقاله، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به سفر ایتالیایی ایوبی که او را همراهی می کرد، گفت: در کمیسیون مشترک سینمایی ایران و ایتالیا مذاکرات خوبی در خصوص اکران انیمیشن سینمایی شاهزاده روم و فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) انجام شد.

جزئیات توافق برای اولین اکران محمد رسول الله(ص) در اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

چندی پیش حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی با تیم همراه به ایتالیا سفر کرد. در این سفر، به دنبال انجام مذاکرات اولیه برای همکاری سازمان سینمایی با وزارت فرهنگ و گردشگری ایتالیا، کمیسیون همکاری های مشترک سینمایی ایران و ایتالیا تشکیل شد.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، با اشاره به سفر ایتالیایی ایوبی که او را همراهی می کرد، گفت: در کمیسیون همکاری های مشترک سینمایی ایران و ایتالیا مذاکرات خوبی در خصوص اکران انیمیشن سینمایی شاهزاده روم و فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) انجام شد و تصمیم بر این شد رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در رم، در خصوص اکران انیمیشن شاهزاده روم در کشور ایتالیا پیگیری کند.

وی همچنین گفت: در کمیسیون مشترک سینمای ایران و ایتالیا از نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) استقبال کردند به حدی که موافقت اولیه را با اکران فیلم در سینماهای کشور ایتالیا اعلام کردند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: بنا شد که محمد رسول الله(ص) اکران ویژه ای برای متولیان سینما و شرکت های پخش فیلم در ایتالیا داشته باشد و نمایش با حضور عوامل فیلم صورت می گیرد.

تابش با اشاره به اینکه بنیاد سینمایی فارابی پخش بین المللی انیمیشن شاهزاده روم را به عهده دارد، گفت: در جلسه ایتالیا، انیمیشن شاهزاده روم برای آن ها به نمایش در آمد و از این اثر به عنوان یک انیمیشن ایرانی و موضوع بین الادیانی خوش شان آمد. امیدواریم که عوامل و تهیه نماینده این انیمیشن هم روی بازار دنیای شاهزاده روم کار نمایند تا در کشورهای دنیا اسلام و سایر کشورها مخاطبانش را جذب کند. اصولاً فیلمهایی با مضامین اخلاقی و دینی می توانند در دنیا اسلام و در خارج از مرزهای کشور بیننده داشته باشند به شرط آنکه به خوبی توزیع گردد.

وی ادامه داد: ظرفیت نسل جوان در زمینه انیمیشن بیشتر بارور شده است و امیدوارم فیلم های انیمیشن بتوانند سهم خوبی از اکران سال بعد را بگیرند. خوشبختانه چند فیلم نامه خوب هم در بنیاد سینمای فارابی در بخش کودک و نوجوان به دست ما رسیده است تا در سال 95 شاهد اکران این فیلمها باشیم. در دوره جدید فارابی از آثاری چون شاهزاده روم حمایت خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 617

به "جزئیات توافق برای اولین اکران محمد رسول الله(ص) در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات توافق برای اولین اکران محمد رسول الله(ص) در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید