تکلیف دولت به ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکن در ظرف 4 سال

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران : سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آنالیز جزئیات طرح جهش و رونق فراوری مسکن با حضور کارشناسان در جلسه امروز این کمیسیون اطلاع داد.

تکلیف دولت به ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکن در ظرف 4 سال

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا ،سید البرز حسینی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران اعلام کرد: از آن جا که دو فوریت طرح جهش و رونق فراوری مسکن در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته مجلس به تصویب رسید، کمیسیون عمران باید تا چهارشنبه این هفته مجددا این طرح را آنالیز نموده و با جمع بندی پیشنهادات طرح نهایی را به منظور آنالیز کلیات و جزئیات آن به صحن مجلس ارائه کند.

وی در ادامه اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون، مجددا طرح جهش و رونق فراوری مسکن در دستور کار نهاده شد و با حضور کارشناسان دولت، بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرسازی، بانک های ملی و مسکن و مرکز پژوهش های مجلس حدود 5 الی 6 ماده از این طرح آنالیز شد. براساس این طرح دولت مکلف به ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکن در ظرف 4 سال می گردد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: همچنین براساس این طرح ترکیب شورای عالی مسکن و اختیارات آن نیز در چارچوب قانون دیده شده است. تامین منابع اقتصادی این طرح در قالب ایجاد صندوق ملی مسکن از دیگر مواردی است که در این طرح در نظر گرفته شده است. شرایط ایجاد صندوق ملی مسکن و شرایط مشخص هیات امنای آن و این که چه کسانی مسئولیت این صندوق را در دست گرفته از دیگر مواردی است که در این طرح دیده شده است. در این طرح در مورد نحوه مدیریت صندوق و ذخیره اقتصادی آن نیز مواردی ذکر شده است.

حسینی در خاتمه تاکید نمود: ان شاءالله تا روز چهارشنبه این طرح نهایی می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1154

به "تکلیف دولت به ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکن در ظرف 4 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف دولت به ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکن در ظرف 4 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید