تمدید مهلت ویرایش اطلاعات در سامانه مسکن فرهنگیان

به گزارش بهترین مقاله، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ویرایش اطلاعات فرهنگیان در سامانه مسکن آموزش و پرورش تا 20 اسفند سال جاری اطلاع داد.

تمدید مهلت ویرایش اطلاعات در سامانه مسکن فرهنگیان

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، گودرز کریمی فر در مصاحبه با فارس در مورد آخرین شرایط مسکن فرهنگیان، اظهار کرد: حدود 309 هزار نفر از فرهنگیان در سامانه مسکن ثبت نام کردند که پس از پالایش، پیرایش و ویرایش اطلاعات آنها، تعداد 87 هزار و 746 نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته در خود اظهاری اطلاعات اولیه دچار خطای ثبت اطلاعات شده اند و فرصتی به آنها داده شد تا اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

وی ادامه داد: این مهلت تا دیروز بود اما باز هم فرصت دیگری به آنها داده شد و مقرر شده است تا 20 اسفند بتوانند وارد سامانه شده و اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

کریمی فر اضافه کرد: پس از خاتمه این مهلت، اسامی به وزارت راه و شهرسازی داده می گردد تا دوباره استعلام های چهارگانه اجرا شده و نتایج به ما اعلام گردد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره مشمولان مسکن فرهنگیان نیز گفت: تعداد 75 هزار و 984 فرهنگی واجد شرایط مسکن شناخته شدند که از امروز می توانند برای امتیازبندی به سامانه مسکن آموزش و پرورش به آدرس maskan.medu.ir مراجعه نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 731

به "تمدید مهلت ویرایش اطلاعات در سامانه مسکن فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ویرایش اطلاعات در سامانه مسکن فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید