تعریف تازه کی روش از فوتبال در لندن

به گزارش بهترین مقاله، به نظرم دور هم جمع شدن خانواده فوتبال در چنین جایی باعث می گردد تا رشد و پیشرفت کنیم. روح واقعی بازی این طور است که ما بر ضد هم بازی نمی کنیم بلکه در کنارهم هستیم.

تعریف تازه کی روش از فوتبال در لندن

به گزارش خبرنگاران ، بیش از 200 نفر از اعضای فدراسیون های عضو فدراسیون جهانی فوتبال روز یکشنبه در کنفرانس فوتبالی فیفا در شهر لندن گرد هم آمدند تا جام جهانی 2018 روسیه را مورد بررسی قرار دهند.در این بین برخی سرمربیان مطرح فوتبال از جمله لوئیس انریکه، دیدیه دشان، روبرتو مارتینس، گرث ساوت گیت، خوان آنتونیو پیتزی و کارلوس کی روش به ایراد سخنانی درباره تجربیات و نظر خود در خصوص این مسابقات پرداختند.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران هم در این کنفرانس فوتبالی که به بررسی جام جهانی 2018 اختصاص داشت، گفت: برای ما خیلی مهم است که اطلاعات و آمار زیادی در مورد جام جهانی کسب کنیم و برخی مربیان نیز دانش و تجربیات خود را در اینجا به صورت گزارش ارائه کردند، از این رو می توانیم تخصص و تجربه مان را بسط و گسترش دهیم.

کی روش همچنین در حاشیه این مراسم در مصاحبه با فیفا گفت:به نظرم دور هم جمع شدن خانواده فوتبال در چنین جایی باعث می گردد تا رشد و پیشرفت کنیم. روح واقعی بازی این طور است که ما بر ضد هم بازی نمی کنیم بلکه در کنارهم هستیم. چالش بزرگ در شرایط کنونی این است که ما بدون اینکه کسی را پشت سربگذاریم باهم رشد کنیم.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 6

به "تعریف تازه کی روش از فوتبال در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف تازه کی روش از فوتبال در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید