تشدید نظارت های دامپزشکی خوزستان در نوروز 1400

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل دامپزشکی خوزستان از تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز 1400 خبر داد.

تشدید نظارت های دامپزشکی خوزستان در نوروز 1400

دکتر مصطفی کنارکوهی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور تأمین امنیت غذایی شهروندان در ایام تعطیلات عید، نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی تشدید می شود.

وی بیان نمود: این طرح از 25 اسفندماه با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به بهترین نحو ممکن و فراگیرتر از سال های گذشته و با مشارکت 198 نفر از کارشناسان دامپزشکی در قالب 46 اکیپ ثابت و سیار در دو نوبت کاری صبح و عصر آغاز شده و تا خاتمه تعطیلات عید ادامه دارد.

کنارکوهی با بیان اینکه در تعطیلات سال نو، مصرف فرآورده های خام دامی و مواد پروتئینی افزایش می یابد، اضافه نمود: با افزایش میزان عرضه و تقاضای محصولات و مواد پروتئینی خام دامی ممکن است استانداردها و شاخص های بهداشتی تحت تاثیر قرار بگیرند لذا دامپزشکی با اعمال نظارت های بیشتر، مانع این رویکرد می شود.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان شرح داد: در این مدت، کارشناسان و بازرسان دامپزشکی در قالب اکیپ های ویژه بهداشتی ، نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، رستوران ها، چلوکبابی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، کشتارگاه ها و سردخانه ها را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1558

به "تشدید نظارت های دامپزشکی خوزستان در نوروز 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت های دامپزشکی خوزستان در نوروز 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید