ترامپ: منتظر هدیه کریسمس کره شمالی هستیم

به گزارش بهترین مقاله، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه با تهدید کره شمالی در خصوص هدیه کریسمس برای واشنگتن پاسخ داد.

ترامپ: منتظر هدیه کریسمس کره شمالی هستیم

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص گفت: منتظر خواهیم ماند تا ببینیم هدیه ای که کره شمالی درباره آن سخن می گوید، چیست. با موفقیت با آن روبرو خواهیم شد.

وی در این باره افزود: شاید هدیه خوبی باشد. معلوم می شود چه سورپرایزی است. ببینیم چه خواهد شد. شاید یک گلدان زیبا باشد. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد اگر کره شمالی موشک دوربرد شلیک کند.

این در حالیست که ری تائه سانگ معاون وزیر خارجه کره شمالی در امور آمریکا پیشتر در بیانیه ای که از رسانه رسمی این کشور قرائت شد گفته بود: واشنگتن تلاش می کند تا بدون دلیل مذاکرات خلع سلاح هسته ای را تا زمان انتخابات ریاست جمهوری 2020 کش بدهد. ما به واشنگتن هشدار می دهیم در صورتیکه خواسته های خود را تعدیل نکند با واکنش پیونگ یانگ روبرو می شود. مصاحبه با آمریکا چیزی به غیر از یک ترفند احمقانه که کره شمالی را با هدف کسب امتیاز سیاسی در انتخابات آمریکا بر سر میز مذاکره نگه دارند نیست. آنچه اکنون باقی مانده اقدام آمریکاست و این تماماً به واشنگتن بستگی دارد که برای کریسمس چه هدیه ای را می خواهد انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 668

به "ترامپ: منتظر هدیه کریسمس کره شمالی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: منتظر هدیه کریسمس کره شمالی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید