ترافیک جهت آزاد تهران، لواسان(سوهانک) را به سمت رستوران ارکیده دور بزنید!

به گزارش بهترین مقاله، مرکز نشینان در روزهای تعطیل برای رهایی از زندگی شهری و پرهیاهو به اطراف تهران پناه می برند تا بتوانند اوقات خوشی را با عزیزانشان در هوایی پاک و طبیعتی بی نظیر بگذرانند.

ترافیک جهت آزاد تهران، لواسان(سوهانک) را به سمت رستوران ارکیده دور بزنید!

جالب است بدانید لواسانات از مکان های پرطرفداری است که در کمترین زمان ممکن می توان در نزدیکی تهران به آن دسترسی پیدا کرد.

این روزها لواسان به عنوان یکی از ییلاق های سرسبز در اطراف تهران، مقصد بسیار مناسبی است که در 33 کیلومتری جنوب غربی قلۀ سپید دماوند قرار گرفته است!

یکی از چالش های رو به روی مسافران تهران - لواسان، ترافیکی هست که در این جهت ایجاد می شود. بیشتر تهرانی ها در دور زدن ترافیک مهارت خاصی پیدا کرده اند و بهترین تفرجگاه های بین راهی را برای استراحت و تفریح انتخاب می کنند تا در ساعت اوج ترافیک لحظاتی را بتوانند در آن مکان سپری کنند. در ادامه با یکی از بهترین رستوران های شرق تهران که با محیطی بسیار لاکچری میزبان مسافرانی است که در جهت لواسان یک وعده غذا را میل می کنند آشنا خواهیم شد!

وقتی شما نام لاکچری را می شنوید بی اختیار به یاد هزینه بالا می افتید که در قبال استفاده از امکانات رفاهی آن باید بپردازید؛ اما در ادامه نظر شما نسبت به لاکچری ترین رستوران شرق تهران عوض خواهد شد که تقریبا هر قشری می تواند از کیفیت بالای این فضا با پرداخت هزینه ای مناسب استفاده کند!

این رستوران در طبقه فوقانی مجتمع تجاری شمیران سنتر قرار گرفته است که بیشتر مهمانان بعد بازدید از مغازه های پاساژ به طبقه دهم شمیران سنتر می فرایند. نکته طلایی این است که امکانات رفاهی مانند آسانسور که از پارکینگ تا فضای داخلی رستوران برای افراد کم توان و معلولین تعبیه شده و راه دسترسی به رستوران را بسیار آسان کرده است.

در نگاه اول که درب آسانسور باز می شود؛ فضایی بسیار مجلل رستوران خود را نمایان می کند و صدای موسیقی زنده پیانو و آبنمای این رستوران گوش هر بیننده ای را نوازش می دهد.

پس از آن مهمانداری به استقبال آمده و شما را به سمت میزتان راهنمایی کرده، در سمت دیگر خوشامدگویی با نوشیدنی های خوش طعم از مهمانان پذیرایی می کند. در این بخش شما با سه سالن رو به رو هستید:

  1. سالن پذیرایی
  2. سالن VIP
  3. سالن کافی شاپ و ناموک

سالن پذیرایی

در سالن پذیرایی پیانوی زیبایی هست که برای علاقه مندان به موسیقی مکانی بسیار مناسب است؛ بخش دیگر این سالن آبنمایی از سنگ مرمر بوده که صدای موسیقی زیبای آب به گوش می رسد و فضایی را به وجود آورده که مهمانان از میل کردن غذا در آن لذت می برند.

سالن VIP

این قسمت از رستوران برای برگزاری مرنام های خاص و مجلل بسیار مناسب است که به صورت اختصاصی جدا از دیگر مهما ن ها با پذیرایی ویژه و گارسون های مجرب برگزار می شود. در بسیاری از روزهای خاص سال این سالن مملو از مهمانی های ویژه چون برگزاری مرنام تولد و جشن عقد و قرارهای کاری است.

سالن کافی شاپ و ناموک

در این بخش از رستوران که به خاطر طراحی خاص و معماری مسحورکننده ای که دارد لوکیشن بسیاری از سریال های ویژه از جمله هیولا بوده و دورتادور این کافی شاپ شیشه است که منظره ای زیبا ازتهران را از ارتفاع بالا نشان می دهد و در هنگام نوش جان کردن غذا شهر دقیقا زیر پای شماست! سقف این بخش از رستوران نیز طرحی از آسمان بوده که به خاطر وسعت و ارتفاع زیاد آن، محیطی بسیار لوکس و لاکچری را برای شما به وجود آورده تا در کنار عزیزانتان اوقات خوشی را تجربه کنید. در این بخش از رستوران ناموک آزاد است و علاوه بر غذا انواع قلیان های عربی و شیشه ای و... نیز صرف می شود.

این رستوران که در سال 1397 افتتاح شد نظر بسیاری از رستوران گردها را به خود جلب کرده است. درست 60 سال پیش بود که اولین شعبه رستوران ارکیده در جاده چالوس افتتاح شد و بر مبنای اعتمادی که توانست جلب کند به 6 شعبه رسید. شاید روزی که مرحوم علی اژدری ارکیده را با عنوان چلوکبابی در جاده چالوس گشود هیچ گاه به این نمی اندیشید که این کبابی تبدیل به لوکس ترین رستوران تهران شود و علاوه بر بهترین رستوران کرج لقب بهترین رستوران تهران و حتی بهترین رستوران مازندران را نیز از آن خود کند. بدون شک رستوران ارکیده در این سال ها توانسته مرزهای کیفیت غذایی را تغییر دهد. به شما پیشنهاد می کنیم برای دور زدن ترافیک لواسان، به این رستوران آمده و خستگی راه را دور بزنید!

منبع: کجارو / orkidehrestaurant.com
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1995

به "ترافیک جهت آزاد تهران، لواسان(سوهانک) را به سمت رستوران ارکیده دور بزنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک جهت آزاد تهران، لواسان(سوهانک) را به سمت رستوران ارکیده دور بزنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید