تداوم کاهش جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا

به گزارش بهترین مقاله، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از کاهش 43 درصدی جابجایی مسافر در این استان در 6 ماه نخست امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

تداوم کاهش جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا

از سفر با ارزانترین قیمت تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

تیمور باقری گفت: 888 هزار و 165 مسافر در این مدت در قالب 97هزار و 699 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابجا شدند که نسبت به مشابه سال گذشته کاهش43 درصدی در جابجایی مسافر و 37 درصدی در تعداد سفر داشته است.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه در پایانه های مسافری سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل علاوه بر نصب بنر و ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی به شرکت های مسافربری، ضدعفونی کردن پایانه های مسافربری استان را تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا با همکاری شبکه بهداشت و شهرداری ها مورد توجه قرار داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تاکید نمود: همه توصیه ها بهداشتی بر این است که شهروندان در این ایام از سفر کردن خودداری نمایند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته گردد و بتوان بر این مشکل مسلط شد.

باقری با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 3 پایانه مسافری در شهرستان های زاهدان، زابل و سراوان، 3 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان در محدوده تحت پوشش این اداره کل مشغول فعالیت هستند گفت: 3289 راننده مسافری، 813 دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و 113 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 734 دستگاه ناوگان سواری در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: bestarticles.ir شناسه مطلب: 1252

به "تداوم کاهش جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم کاهش جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید